Moikka
Puuttuuko elämästäsi jotain? Tuntuuko, että jotain on saavuttamatta? Jos olo on tämä. Voisit tulla miettimään miten saadaan 335d tai 535d R90 höökää lisää
Eli ajatelma:
Itelläni on nyt Proturbon stage2 turbo ja kaikki muukin pelissä, mutta R90 pumppu alkaa vain sukeltaa noin 50bar lähes kokoajan, alussa paljon enemmän.
Olen lukenut noista stroker pumpuista, mutta ilmeisesti se ei kannata jos ei halua metallisilppua polttoainejärjestelmään 5-10tkm aikana. Ajatus kääntyy dualiin. Itsellä jäi kätevästi R70 pumppu käyttämättömäksi ja se olisi kiva saada kylkeen. Onko ehdotuksia, että miten tämä saataisiin tehtyä kätevästi... tai kätevimmin? Ehkä suurin ongelma on liittää hihnalla se apulaitteiden rinnalle ja saada kierrokset vastaamaan tarvittavaa? Kierrokset ainakin joissain malleissa on ollu 1/2 ja 3/4. Mikä mahtaa bmw:ssä olla?
Sitten fantasia: Miksi ei ole sähköistä korkeapainepumppua jonka voisi ohjelmoimaan toimivaan/auttamaan tietyissä olosuhteissa ?
Puuttuuko elämästäsi jotain? Tuntuuko, että jotain on saavuttamatta? Jos olo on tämä. Voisit tulla miettimään miten saadaan 335d tai 535d R90 höökää lisää
Eli ajatelma:
Itelläni on nyt Proturbon stage2 turbo ja kaikki muukin pelissä, mutta R90 pumppu alkaa vain sukeltaa noin 50bar lähes kokoajan, alussa paljon enemmän.
Olen lukenut noista stroker pumpuista, mutta ilmeisesti se ei kannata jos ei halua metallisilppua polttoainejärjestelmään 5-10tkm aikana. Ajatus kääntyy dualiin. Itsellä jäi kätevästi R70 pumppu käyttämättömäksi ja se olisi kiva saada kylkeen. Onko ehdotuksia, että miten tämä saataisiin tehtyä kätevästi... tai kätevimmin? Ehkä suurin ongelma on liittää hihnalla se apulaitteiden rinnalle ja saada kierrokset vastaamaan tarvittavaa? Kierrokset ainakin joissain malleissa on ollu 1/2 ja 3/4. Mikä mahtaa bmw:ssä olla?
Sitten fantasia: Miksi ei ole sähköistä korkeapainepumppua jonka voisi ohjelmoimaan toimivaan/auttamaan tietyissä olosuhteissa ?