Announcement

Collapse
No announcement yet.

Keskuslukitus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cruisailija
    Newbiemmer
    • Aug 2017
    • 5
    • Helsinki

Keskuslukitus

Minulla on 300-sarjan cabriolet (2008) jossa ilmennyt seuraava pikku vika. Kun suljen auton, paikansin voimakkaan korkean äänen hansikaslokeron alueelta. Ääni kuuluu selkeäsi eikä sitä ollut aiemmin, ei myöskään kuulu ihan joka kerta sulkiessa autoa). Kyseessä ilmeisesti rele tai vastaava vika. Onko itse korjattavissa ja onko tietoa mistä kyseisiä osia voi tilata? Mitä pitää ottaa huomioon kun tätä korjataan. Pelkästään auton vianmääritys merkkikorjaamolla noin 140€.
  • bmw323it
    BTCF Member
    • Mar 2008
    • 1821
    • N/A

Originally posted by Cruisailija View Post
    Minulla on 300-sarjan cabriolet (2008) jossa ilmennyt seuraava pikku vika. Kun suljen auton, paikansin voimakkaan korkean äänen hansikaslokeron alueelta. Ääni kuuluu selkeäsi eikä sitä ollut aiemmin, ei myöskään kuulu ihan joka kerta sulkiessa autoa). Kyseessä ilmeisesti rele tai vastaava vika. Onko itse korjattavissa ja onko tietoa mistä kyseisiä osia voi tilata? Mitä pitää ottaa huomioon kun tätä korjataan. Pelkästään auton vianmääritys merkkikorjaamolla noin 140€.
    Ehdottaisin, että käyt näyttämässä autoa BMW-asiantuntijalle, jolla on asianmukaiset diagnoosivälineet, esim. ISTA. Jos tältä foorumilta ei kukaan nosta kättä ylös, niin esim. Schmiedmann Konalassa tai Bemu Oy Tuusulassa ovat ok vaihtoehtoja. Ja takuulla halvempia kuin merkkiliikkeet ja asiantuntemus vähintään samalla tasolla.

Btw; oletko varma ettei kyseinen voimakas korkea ääni ole hälyttimen kytkeytymisen kuittaus tms, jonka olisit saanut päälle vahingossa? Tai kenties varoitus avoimesta ovesta/konepellistä? Tarkistapa että konepelti on kunnolla kiinni...
    Nyt:
    BMW 530e (g30)
    BMW 335i (e90)
    BMW 323iC (e36)
    BMW 850i (e31)
    Golf GTE
    ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎