Näkyykö aina vikakoodina jos hehkuyksikkö on rikki?
Kone N57 330d 2009. Rytkyttelee kylmäkäynnistyksissä samalla lailla kuin edelliset E60set
Jos boxi on rikki niin näyttää tod.näk. jokaisesta hehkusta vikakoodin... ilmeisesti ainakaan ISTAlla ei näy erikseen boxista vikakoodia... :think
Itsellä sigun autoon vaihdettiin juuri hehkut ja ohjausyksikkökin kun näytti kaikille hehkuille vikaa... mikä on todennäköisyys että vain hehkuissa ja ihan kaikissa on samaan aikaan vika...
Näkyykö aina vikakoodina jos hehkuyksikkö on rikki?
Kone N57 330d 2009. Rytkyttelee kylmäkäynnistyksissä samalla lailla kuin edelliset E60set
Minulla näkyi (F07 N57) hehkuyksikön viallisuus LIN-väylän vikana (no, joku väylä kuitenkin :think ). ISTA osasi kehottaa tarkistamaan nimenomaan hehkuyksikön kyseisen virhekoodin perusteella.
Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Jos boxi on rikki niin näyttää tod.näk. jokaisesta hehkusta vikakoodin... ilmeisesti ainakaan ISTAlla ei näy erikseen boxista vikakoodia... :think
Itsellä sigun autoon vaihdettiin juuri hehkut ja ohjausyksikkökin kun näytti kaikille hehkuille vikaa... mikä on todennäköisyys että vain hehkuissa ja ihan kaikissa on samaan aikaan vika...
Hyvä, kiitti. Toivottavasti antaa myös minulla vastaavaa vikakoodia niin indikoi selvästi ettei tarvitse kaivaa kristallipalloa
Minulla näkyi (F07 N57) hehkuyksikön viallisuus LIN-väylän vikana (no, joku väylä kuitenkin :think ). ISTA osasi kehottaa tarkistamaan nimenomaan hehkuyksikön kyseisen virhekoodin perusteella.
Täällä tuli kans parikin LIN/BSD-väylävikaa jotka hävis boxin vaihdolla kummastakin autosta.
F11 LCI 535i M-Sport
Voorti -12
Vikakoodeja, koodailuja ja päivityksiä Porvoon seudulla kaikkiin malleihin, YV:llä saa kiinni.
Comment