Moi, olen nyt ihmetellyt mikä on ongelmana kun automaatti asennolla pitkät ei mene enään päälle ollenkaan. Ennen toimi moitteettomasti. Asetus on päällä idrivesta, eli pitkät menee vasta päälle kun kahdesti viiksestä painaa eteenpäin. Auto kävi vasta huollossa jossa laitettiin välijäähdytin ja sisätilanpistoke. Ei kait siellä ole jotain voinut irrota? Kyselyjä että jos jollakin tietoa/ samaa ongelmaa ollut.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E92 n54 335xi. Automaatti pitkät
Collapse
X
-
Originally posted by majgul View PostMoi, olen nyt ihmetellyt mikä on ongelmana kun automaatti asennolla pitkät ei mene enään päälle ollenkaan. Ennen toimi moitteettomasti. Asetus on päällä idrivesta, eli pitkät menee vasta päälle kun kahdesti viiksestä painaa eteenpäin. Auto kävi vasta huollossa jossa laitettiin välijäähdytin ja sisätilanpistoke. Ei kait siellä ole jotain voinut irrota? Kyselyjä että jos jollakin tietoa/ samaa ongelmaa ollut.
Onko varmasti ollut nyt myös pimeää ja ei vastaantulevia valoja, koska autohan ei vaihda pitkiä päälle jos havaitsee valoa.
Itse tuli kanssa joulupyhinä ekaa kertaa kunnolla käytettyä tuota ominaisuutta matka-ajossa ja varsin kiva lisävaruste.
Toki välillä auto vaihtaa hitaasti takaisin pitkät päälle ja tuntuu että automatiikka jotenkin oppii vallitsevaan ajokeliin (valomäärän muuttuminen)
-
-
Originally posted by puerco View PostNiin ekalla tönäsyllä menee automatiikka päälle, eli syttyy mittaristoon A tunnus. Tokalla tönäsyllä menee suoraan pitkät päälle.
Onko varmasti ollut nyt myös pimeää ja ei vastaantulevia valoja, koska autohan ei vaihda pitkiä päälle jos havaitsee valoa.
Itse tuli kanssa joulupyhinä ekaa kertaa kunnolla käytettyä tuota ominaisuutta matka-ajossa ja varsin kiva lisävaruste.
Toki välillä auto vaihtaa hitaasti takaisin pitkät päälle ja tuntuu että automatiikka jotenkin oppii vallitsevaan ajokeliin (valomäärän muuttuminen)
Comment
-
-
Edit. Ei mitään.Last edited by 88BMW; 29-12-2017, 21:58.Nyt E91 335d Lci -09 M-sport
Ex: -
-E91 330d -07 M-sport
-E46 330Ci -03 M-sport ll
-E36 Cabriolet S50B30 -98 M-sport
-E39 530d -00 M-sport
Comment
-
Comment