Koitetaas onko täällä kellään omakohtaista kokemusta taikka ideaa mitä vois koittaa tehä.
Eli auto herjaa 4x4 system, DCS, ABS and EBV failure -ilmoitusta. Ei auta vikakoodien nollaus, akunnavan käyttö irti, ratin pyörittely äärilaidasta toiseen...
Tilanne lähti siitä ku lähdin autolla aamulla liikenteeseen nii auto alko vilkuttelee latauksen merkkivaloa. Kilsan se palo, sit sammu. Piilovalikosta katsottuna valon palaessa jännite oli n. 11v, sit ku sammu nii nous 14.8-15.2. Noh sitteppä se heitti toisenki kerran hetken päästä sen, jolloin suuntasinki suoraan laturikauppaa kohti. Tässä välissä laturi oli taas pelissä mukana.
Auton jätin parkkipaikalle käyntiin, sisällä asioidessani laturi oliki taas tippunut pelistä pois enkä enää päässytkää autolla mihinkää, siihen se sammu. Noh viereiseltä korjaamolta tuli mekaanikko avuksi, laittoi toisen akun auton akun rinnalle että saatiin ajettua nosturille.
Laturi vaihdettiin, todettiin toimivaksi mutta sit toi aiemmin mainittu vikailmoitus ei lähtenykkää pois kuten oletettiin... Testerillä (autocom) pääsee muihin ohjainlaitteisiin sisään mutttei jakolaatikon. Esp 8.0 herjailee can-väylään liittyvästä viasta. Sekä tietty abs osio antaa vikakoodia, ei kuitenkaan mitään selkeää.
Vikailmoitus räpsähtää heti kun auton käynnistää, ei vaadi metrinkään ajoa.
Sulakkeet oon käyny läpi hansikaslokeron takaa - bmw on ittelle vielä suht tuore tuttavuus, nii onkohan vielä jossain jotain sulaketta mitä kannattais tarkistaa? Tai jotain muuta ideaa mitä tolle vois omin kätösin vielä viikonlopun aikana yrittää tehdä, maanantaina menee asiantuntevamman käsiin...
Eli auto herjaa 4x4 system, DCS, ABS and EBV failure -ilmoitusta. Ei auta vikakoodien nollaus, akunnavan käyttö irti, ratin pyörittely äärilaidasta toiseen...
Tilanne lähti siitä ku lähdin autolla aamulla liikenteeseen nii auto alko vilkuttelee latauksen merkkivaloa. Kilsan se palo, sit sammu. Piilovalikosta katsottuna valon palaessa jännite oli n. 11v, sit ku sammu nii nous 14.8-15.2. Noh sitteppä se heitti toisenki kerran hetken päästä sen, jolloin suuntasinki suoraan laturikauppaa kohti. Tässä välissä laturi oli taas pelissä mukana.
Auton jätin parkkipaikalle käyntiin, sisällä asioidessani laturi oliki taas tippunut pelistä pois enkä enää päässytkää autolla mihinkää, siihen se sammu. Noh viereiseltä korjaamolta tuli mekaanikko avuksi, laittoi toisen akun auton akun rinnalle että saatiin ajettua nosturille.
Laturi vaihdettiin, todettiin toimivaksi mutta sit toi aiemmin mainittu vikailmoitus ei lähtenykkää pois kuten oletettiin... Testerillä (autocom) pääsee muihin ohjainlaitteisiin sisään mutttei jakolaatikon. Esp 8.0 herjailee can-väylään liittyvästä viasta. Sekä tietty abs osio antaa vikakoodia, ei kuitenkaan mitään selkeää.
Vikailmoitus räpsähtää heti kun auton käynnistää, ei vaadi metrinkään ajoa.
Sulakkeet oon käyny läpi hansikaslokeron takaa - bmw on ittelle vielä suht tuore tuttavuus, nii onkohan vielä jossain jotain sulaketta mitä kannattais tarkistaa? Tai jotain muuta ideaa mitä tolle vois omin kätösin vielä viikonlopun aikana yrittää tehdä, maanantaina menee asiantuntevamman käsiin...
Comment