Jeps, tämä keissi ratkennut, jakolaatikon ohjausyksikkö otti osumaa joko akun totaalityhjentymisesti laturin rikkoutumisen johdosta taikka uuden laturin jännitteensäädinvian takia, latausjännite siinä heitteli 13.5-15.3 välillä suurinpiirtein.
Laturi takuuseen ja jakolaatikon ohjausyksikkö vaihtoon, nyt pelittää.
Ja uusi akku koodattu autoon? Tuohan vaikuttaa laturin toimintaan jatkossa, vaikka keissi onkin jo ratkaistu:think?
Tuli vaan mieleen..
Ex: BMW 330 Xd E90
Ex:BMW 335Xi E90
Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
Näköjään pelkkä takapyörän nopeusanturi voi aiheuttaa kaikenlaista. Tämän vaihdoin, jonka jälkeen onnistui taas rengaspaineenvalvonnan nollaus. Sitten vielä istalla steering wheel angle sensorin kalibrointi, jolloin hävisi mittarista 4x4, abs ja DSC herjat. Sitten koodien nollaus ja hyvin toimii.
Comment