Announcement

Collapse
No announcement yet.

M57N2 ahtimen vaihto-ohjeita?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JuhaK
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2004
    • 221
    • Etelä-Suomi

    M57N2 ahtimen vaihto-ohjeita?

    Olis tollanen projekti edessä, oikein hyviä ohjeita kyseiseen projektiin en löytänyt joten olisko jollain sellasta heittää??

    Oma versio E91 330dX pre-lci
    850--voimaa kuin Veturissa
  • JMTN
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2010
    • 338
    • Haukipudas

    #2
    Originally posted by JuhaK View Post
    Olis tollanen projekti edessä, oikein hyviä ohjeita kyseiseen projektiin en löytänyt joten olisko jollain sellasta heittää??

    Oma versio E91 330dX pre-lci
    Ala kautta helpompi. Pakoputki pois, kartaani irti, ahtoputki, öljyn paine ja paluuputket irti.

    Yläpuolelta ilmanputsari pois, niin kotelon pohjalta löytyy 3 kumitulppaa. Niiden alta löytyy turpon kiinnitys pultit pakosarjaan.

    Ei tosin nelikosta näin, mut sama korisesta kylläkin.
    BMW e91 320d -08
    ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm
    ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm
    ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
    Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...

    Comment

    • fraatti
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2002
      • 4630
      • Tampere

      #3
      F11 535dX LCI
      Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

      Comment

      • mikkis-92
        Bimmer Rookie
        • Sep 2012
        • 86
        • Taivalkoski

        #4
        Originally posted by JMTN View Post
        Ala kautta helpompi. Pakoputki pois, kartaani irti, ahtoputki, öljyn paine ja paluuputket irti.

        Yläpuolelta ilmanputsari pois, niin kotelon pohjalta löytyy 3 kumitulppaa. Niiden alta löytyy turpon kiinnitys pultit pakosarjaan.

        Ei tosin nelikosta näin, mut sama korisesta kylläkin.
        Eikös M57N2 ole pannalla turbo kiinni :think
        e39 M5 ahdettuna

        Comment

        • JMTN
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2010
          • 338
          • Haukipudas

          #5
          Originally posted by mikkis-92 View Post
          Eikös M57N2 ole pannalla turbo kiinni :think
          Pakoputkessa juu, mut pakosarjassa ei oo tullut vastaan.
          BMW e91 320d -08
          ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm
          ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm
          ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
          Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...

          Comment

          • mikkis-92
            Bimmer Rookie
            • Sep 2012
            • 86
            • Taivalkoski

            #6
            Originally posted by JMTN View Post
            Pakoputkessa juu, mut pakosarjassa ei oo tullut vastaan.
            M57N2:lla varustettuja autoja on käyny omassa hallissa useita, sekä 3- että 5- sarjalaisia. On niissä kaikissa ollut ainakin v-bandilla turbo kiinni. Realoem tarjoaa kans pantaa :think

            M57 ja M57N on kyllä yläpuolelta pultit pakosarjaan. Saatan olla väärässäkin mutta ihmetyttää vaan jos on samasta koneesta useita eri variaatioita tuosta turbon kiinnityksestä
            e39 M5 ahdettuna

            Comment

            • suppari
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2006
              • 4049
              • Turku

              #7
              On pannalla.
              sigpic
              P:0409699000

              JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
              tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
              huollot/korjaukset!

              BMW E&F sarjaan.
              Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
              8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
              AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

              Comment

              • JuhaK
                Bimmer Fanatic
                • Jun 2004
                • 221
                • Etelä-Suomi

                #8
                kiitoksia vihjeistä. Tulihan urakka tehtyä. Tosiaan pannat löytyi sekä pakosarjasta että putken liitoksista. Eniten päänvaivaa aiheutti sen turbon telineen pulttien aukaisu... mutta kyllä ne lopulta antautui
                850--voimaa kuin Veturissa

                Comment

                • JMTN
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2010
                  • 338
                  • Haukipudas

                  #9
                  Originally posted by mikkis-92 View Post
                  M57N2:lla varustettuja autoja on käyny omassa hallissa useita, sekä 3- että 5- sarjalaisia. On niissä kaikissa ollut ainakin v-bandilla turbo kiinni. Realoem tarjoaa kans pantaa :think

                  M57 ja M57N on kyllä yläpuolelta pultit pakosarjaan. Saatan olla väärässäkin mutta ihmetyttää vaan jos on samasta koneesta useita eri variaatioita tuosta turbon kiinnityksestä
                  Jaaa, no hyvä jos muilla on pannalla. Nimitän kohtuu veemäinen oli irrottaa ne kolme pulttia. Tuohon oli todennäköisesti sit vaihettu pakosarja...
                  BMW e91 320d -08
                  ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm
                  ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm
                  ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
                  Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎