Oon foorumilla melko kokematon ja tarvitsisin kokemuksia/tietoja jos jollain olisi keskuslukituksen ja CASin huonosta toimivuudesta. Mulla on 06/2009 E90 LCI alla ja autossa on Comfort Access System (CAS?). Ostin auton vuoden 2017 lokakuussa liikkeestä, joka on sen uittanu Saksasta. Alusta asti keskuslukituksen kaukosäätö ja Comfort Access on toiminut aikalailla huonosti. Vaihdoin heti oston jälkeen molempiin avaimiin uudet patterit ja oon avainta käyttänyt slotissakin, vaikken ole varma onko siinä akkua pariston lisäksi. Auto ei ole kertaakaan herjannut avaimen vähävirtaisuudesta, mutta Comfort Access toimii välillä ihan ok ja välillä varsinkaan lukitus ei meinaa kahvasta hipaisulla toimia. Avaus yleensä toimii vähän paremmin, joskin viime viikkoina sekin toiminut huonommin. Kaukosäätökään ei toimi mun mielestä tän tason premium autolle sopivalla tavalla, kun välillä avaa oven vasta kun on kirjaimellisesti 50cm päässä kuskin ovesta, joskus ei meinaa siltikään avata. Ja se lukitus kaukosäädöllä.. Kun kerta kahvan CAS hipaisulukitus toiminut huonolla prosentilla, oon käyttäny kaukosäätöä lukitukseen, mutta meinaa mennä hermo ku jos kerkeet kolme neljä askelta ottaa autolta poispäin niin eipä enää menekään ovet lukkoon kun ei "kantama riitä".. Täytyy mennä hieroo avainta melkein kylkeen ennenku alkaa lukitsee ovia. Jostain kulmasta toimi kaukosäätö mun mielestä vähän paremmin/pitemmältä mutta en nyt muista mistä. Joskus auton käynnissä ollessa, avaimen ollessa taskussa alkaa kesken ajon herjaamaan ettei avainta löydy. yritin tossa lueskella muita threadeja mut just näillä samoilla oireilla en löytäny järkevää keskustelua. Olisko kellään mitään hyviä ideoita mitä vois kokeilla ennen ku menen marmorilta kyselee vian selvityksestä lähtien..?
Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen!
Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen!
Comment