Bmw 330da vai 320da

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dualfun
    replied
    Eiköhän eriävät mielipiteet tulleet selväksi ja ollaan jo aika kaukana aloituspostauksesta.

    Leave a comment:


  • Mauritius
    replied
    Originally posted by aku1979 View Post
    Onko se iso urakka vaihtaa kaikki m-sportiksi? Puskurit,helmat, ratti, jakkarat, iskarit yms., muut alustan härpäkkeet?
    Puskurit on ainakin helppo vaihtaa ja eivät ole kalliit jos käytettynä löytää. Jos autossa on valmiiksi dynamic ja advantage paketit niin puskuri vaihdolla saa kyllä melkein yhtä hyvän lopputuloksen kuin orkkis m-sport.
    E90/91 on aika tylsän näköinen ilman m aerodynamiikkapakettia.

    Leave a comment:


  • brainsurgery
    replied
    Originally posted by Smistik View Post
    Ja sisäkaton verhoilu on M-sportissa antrasiitti. Luo ihan eri tunnelman kuin vaalea normisisustus.
    Mulla oli kyllä ei M-sport E91:ssä musta sisäkatto ja M-sport ratti. Ja kuka haluaa M-sport alustan jos voi saada Eibachia ja Konia alle?

    Tonnilla saa alkuperäiset M-sport puskurit ja helmat. Siihen tietysti maalaukset ja asennukset päälle.

    Ei toki ole vieläkään aito M-sport mutta mitä merkitystä sillä on jos puhutaan +10v vanhasta autosta joka on tarkoitus ajaa paaliin asti. +300tkm ajettu 320d ei kyllä tule koskaan olemaan keräilykappale, ihan sama onko M-sport vai ei.

    Leave a comment:


  • Smistik
    replied
    Originally posted by Järppä View Post
    Ei kulje ei mutta imho huomattavasti mukavempi liikkua paikasta a paikkaan b enkä tarkoita puskureita vaan kokonaisuutta varusteiden kanssa.


    Maalaisjärki käteen... on kun teet sen oikeilla osilla eikä after market kiina kuralla.
    Helpompi lataa pikkasen enemmän pätkää pöytään autoa ostaessa ja ostaa oem M-sportin, taitaa tulla halvemmaksikin mutta jos haluaa harrastaa niin go for it.
    Ja sisäkaton verhoilu on M-sportissa antrasiitti. Luo ihan eri tunnelman kuin vaalea normisisustus.

    Leave a comment:


  • Järppä
    replied
    Originally posted by Zeta View Post
    Eikä msport kulje yhtään sen lujempaa kuin non-msport joten eiköhän tämä ollut tässä
    Ei kulje ei mutta imho huomattavasti mukavempi liikkua paikasta a paikkaan b enkä tarkoita puskureita vaan kokonaisuutta varusteiden kanssa.

    Originally posted by aku1979 View Post
    Onko se iso urakka vaihtaa kaikki m-sportiksi? Puskurit,helmat, ratti, jakkarat, iskarit yms., muut alustan härpäkkeet?
    Maalaisjärki käteen... on kun teet sen oikeilla osilla eikä after market kiina kuralla.
    Helpompi lataa pikkasen enemmän pätkää pöytään autoa ostaessa ja ostaa oem M-sportin, taitaa tulla halvemmaksikin mutta jos haluaa harrastaa niin go for it.
    Last edited by Järppä; 25-05-2018, 06:51.

    Leave a comment:


  • aku1979
    replied
    Originally posted by pyroz View Post
    Ei kukaan niin väittänytkään. Haluttiin ostaa M-sport auto. Itseliimatuilla puskureilla ei ole sama asia.

    Toki niitä tietenkin saa tehdä ei sitä kukaan kiellä
    Onko se iso urakka vaihtaa kaikki m-sportiksi? Puskurit,helmat, ratti, jakkarat, iskarit yms., muut alustan härpäkkeet?

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Originally posted by Zeta View Post
    Eikä msport kulje yhtään sen lujempaa kuin non-msport joten eiköhän tämä ollut tässä
    Ei kukaan niin väittänytkään. Haluttiin ostaa M-sport auto. Itseliimatuilla puskureilla ei ole sama asia.

    Toki niitä tietenkin saa tehdä ei sitä kukaan kiellä

    Leave a comment:


  • rizzo
    replied
    Originally posted by Zeta View Post
    Eikä msport kulje yhtään sen lujempaa kuin non-msport joten eiköhän tämä ollut tässä
    Pitää silti arvonsa paljon paremmin kun ei-msport korimallista riippumatta, näin se vaan on.

    Leave a comment:


  • Zeta
    replied
    Originally posted by pyroz View Post
    Ei paskasta tule timanttia vaikka sitä miten hio. Ei autosta tule M-sport mallia vaikka siihen liimaa miten puskureita jälkikäteen.
    Eikä msport kulje yhtään sen lujempaa kuin non-msport joten eiköhän tämä ollut tässä

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Originally posted by Zeta View Post
    Onko sillä oikeasti paljon väliä? Tuossahan oltiin ostamassa melkein 300 000km ajettua m-sportia niin jos on vaikka alkuperäisellä m-sportalustalla niin se on enemmän miinus kuin plussa. Eiköhän ne ulospäin näkyvät puskurit ja mustat listat ole noissa vanhoissa rotkoissa se juttu....
    Ei paskasta tule timanttia vaikka sitä miten hio. Ei autosta tule M-sport mallia vaikka siihen liimaa miten puskureita jälkikäteen.

    Leave a comment:


  • Zeta
    replied
    Originally posted by pyroz View Post
    Eikä se edelleenkään olisi M-sport
    Onko sillä oikeasti paljon väliä? Tuossahan oltiin ostamassa melkein 300 000km ajettua m-sportia niin jos on vaikka alkuperäisellä m-sportalustalla niin se on enemmän miinus kuin plussa. Eiköhän ne ulospäin näkyvät puskurit ja mustat listat ole noissa vanhoissa rotkoissa se juttu....
    Last edited by Zeta; 22-05-2018, 20:37.

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Originally posted by JS1234 View Post
    Nojoo mutta onhan tuo kehnommilla varusteilla, Puskurit + muut hilppeet, näiden maalaus ja ratin kun hommaa nii menee tuohonki se 11 000e
    Eikä se edelleenkään olisi M-sport

    Leave a comment:


  • JS1234
    replied
    Originally posted by amisqo View Post
    on kyllä aika kallis :think
    Mitä hintaa arvioisit ite autolle? Auto tosiaan liikkeessä myynnissä.

    Leave a comment:


  • JS1234
    replied
    Originally posted by Zeta View Post
    No huhhuh, kannattaa sitten jo katsella manuaalia. Joskus 2016 kun katselin itse noita niin oli myynnissä 13500e-14000e m-sportia 170tkm ajettuina



    Tohon lyöt m-sport puskurit + ratin niin sulla on kympillä auto
    Nojoo mutta onhan tuo kehnommilla varusteilla, Puskurit + muut hilppeet, näiden maalaus ja ratin kun hommaa nii menee tuohonki se 11 000e

    Leave a comment:


  • amisqo
    replied
    on kyllä aika kallis :think

    Leave a comment:

Working...
X