Bmw 330da vai 320da
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eiköhän eriävät mielipiteet tulleet selväksi ja ollaan jo aika kaukana aloituspostauksesta.
-
Puskurit on ainakin helppo vaihtaa ja eivät ole kalliit jos käytettynä löytää. Jos autossa on valmiiksi dynamic ja advantage paketit niin puskuri vaihdolla saa kyllä melkein yhtä hyvän lopputuloksen kuin orkkis m-sport.Originally posted by aku1979 View PostOnko se iso urakka vaihtaa kaikki m-sportiksi? Puskurit,helmat, ratti, jakkarat, iskarit yms., muut alustan härpäkkeet?
E90/91 on aika tylsän näköinen ilman m aerodynamiikkapakettia.
Leave a comment:
-
Mulla oli kyllä ei M-sport E91:ssä musta sisäkatto ja M-sport ratti. Ja kuka haluaa M-sport alustan jos voi saada Eibachia ja Konia alle?Originally posted by Smistik View PostJa sisäkaton verhoilu on M-sportissa antrasiitti. Luo ihan eri tunnelman kuin vaalea normisisustus.

Tonnilla saa alkuperäiset M-sport puskurit ja helmat. Siihen tietysti maalaukset ja asennukset päälle.
Ei toki ole vieläkään aito M-sport mutta mitä merkitystä sillä on jos puhutaan +10v vanhasta autosta joka on tarkoitus ajaa paaliin asti. +300tkm ajettu 320d ei kyllä tule koskaan olemaan keräilykappale, ihan sama onko M-sport vai ei.
Leave a comment:
-
Ja sisäkaton verhoilu on M-sportissa antrasiitti. Luo ihan eri tunnelman kuin vaalea normisisustus.Originally posted by Järppä View PostEi kulje ei mutta imho huomattavasti mukavempi liikkua paikasta a paikkaan b enkä tarkoita puskureita vaan kokonaisuutta varusteiden kanssa.
Maalaisjärki käteen... on kun teet sen oikeilla osilla eikä after market kiina kuralla.
Helpompi lataa pikkasen enemmän pätkää pöytään autoa ostaessa ja ostaa oem M-sportin, taitaa tulla halvemmaksikin mutta jos haluaa harrastaa niin go for it.
Leave a comment:
-
Ei kulje ei mutta imho huomattavasti mukavempi liikkua paikasta a paikkaan b enkä tarkoita puskureita vaan kokonaisuutta varusteiden kanssa.Originally posted by Zeta View PostEikä msport kulje yhtään sen lujempaa kuin non-msport joten eiköhän tämä ollut tässä
Maalaisjärki käteen... on kun teet sen oikeilla osilla eikä after market kiina kuralla.Originally posted by aku1979 View PostOnko se iso urakka vaihtaa kaikki m-sportiksi? Puskurit,helmat, ratti, jakkarat, iskarit yms., muut alustan härpäkkeet?
Helpompi lataa pikkasen enemmän pätkää pöytään autoa ostaessa ja ostaa oem M-sportin, taitaa tulla halvemmaksikin mutta jos haluaa harrastaa niin go for it.Last edited by Järppä; 25-05-2018, 07:51.
Leave a comment:
-
Onko se iso urakka vaihtaa kaikki m-sportiksi? Puskurit,helmat, ratti, jakkarat, iskarit yms., muut alustan härpäkkeet?Originally posted by pyroz View PostEi kukaan niin väittänytkään. Haluttiin ostaa M-sport auto. Itseliimatuilla puskureilla ei ole sama asia.
Toki niitä tietenkin saa tehdä ei sitä kukaan kiellä
Leave a comment:
-
Ei kukaan niin väittänytkään. Haluttiin ostaa M-sport auto. Itseliimatuilla puskureilla ei ole sama asia.Originally posted by Zeta View PostEikä msport kulje yhtään sen lujempaa kuin non-msport joten eiköhän tämä ollut tässä
Toki niitä tietenkin saa tehdä ei sitä kukaan kiellä
Leave a comment:
-
Ei paskasta tule timanttia vaikka sitä miten hio. Ei autosta tule M-sport mallia vaikka siihen liimaa miten puskureita jälkikäteen.Originally posted by Zeta View PostOnko sillä oikeasti paljon väliä? Tuossahan oltiin ostamassa melkein 300 000km ajettua m-sportia niin jos on vaikka alkuperäisellä m-sportalustalla niin se on enemmän miinus kuin plussa. Eiköhän ne ulospäin näkyvät puskurit ja mustat listat ole noissa vanhoissa rotkoissa se juttu....
Leave a comment:
-
Onko sillä oikeasti paljon väliä? Tuossahan oltiin ostamassa melkein 300 000km ajettua m-sportia niin jos on vaikka alkuperäisellä m-sportalustalla niin se on enemmän miinus kuin plussa. Eiköhän ne ulospäin näkyvät puskurit ja mustat listat ole noissa vanhoissa rotkoissa se juttu....Originally posted by pyroz View PostEikä se edelleenkään olisi M-sport
Last edited by Zeta; 22-05-2018, 21:37.
Leave a comment:
-
Nojoo mutta onhan tuo kehnommilla varusteilla, Puskurit + muut hilppeet, näiden maalaus ja ratin kun hommaa nii menee tuohonki se 11 000eOriginally posted by Zeta View PostNo huhhuh, kannattaa sitten jo katsella manuaalia. Joskus 2016 kun katselin itse noita niin oli myynnissä 13500e-14000e m-sportia 170tkm ajettuina
https://www.nettiauto.com/bmw/325/9380689
Tohon lyöt m-sport puskurit + ratin niin sulla on kympillä auto
Leave a comment:
Leave a comment: