Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kokemuksia BMS raititisilmasuodattimista?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tkkaisla
    Bimmer Rookie
    • Sep 2017
    • 30
    • Vantaa

    Kokemuksia BMS raititisilmasuodattimista?

    Olen jo hetken harkinnut perinteisen raitisilmasuodattimen korvaamista Burger Motorsportin toteutuksella.http://www.burgertuning.com/cowl_fil...w_135_335.html

    Onko jollain kokemusta siitä, että miten nuo sopivat Suomen sääoloissa arkikäyttöön?
    BMW E92 335i AT 11/2007, Sparkling Graphite
    JB4+BEF+Bluetooth, VRSF v2 downpipe, BMS DCI, Phoenix Racing charge pipe, xHP stage 3, RB PCV valve
    Lux H8 V5 Angel Eyes, E92 LCI takavalot, "M3-look" lippa, BBS 19" CH-R Black edition
  • jessemikkola
    BTCF Member
    • Dec 2014
    • 83
    • Kuusankoski

    #2
    Originally posted by tkkaisla View Post
    Olen jo hetken harkinnut perinteisen raitisilmasuodattimen korvaamista Burger Motorsportin toteutuksella.http://www.burgertuning.com/cowl_fil...w_135_335.html

    Onko jollain kokemusta siitä, että miten nuo sopivat Suomen sääoloissa arkikäyttöön?
    Aika ikävästi näyttää sadevesi valuvan suoraan dde suojaboksin päälle ja vähä muihinkin arkoihin paikkoihin. Ite jättäisin käyttöautos välistä tän jutun. Eri asia rata-autossa millä ei ajeta ku 3 kertaa vuodessa.

    Comment

    • yarski
      BTCF Member
      • Sep 2013
      • 311
      • Rauma

      #3
      Originally posted by jessemikkola View Post
      Aika ikävästi näyttää sadevesi valuvan suoraan dde suojaboksin päälle ja vähä muihinkin arkoihin paikkoihin. Ite jättäisin käyttöautos välistä tän jutun. Eri asia rata-autossa millä ei ajeta ku 3 kertaa vuodessa.
      Njoo, pari vuotta ollut ympärivuotisessa käytössä.
      Kun en jaksanut vaihtaa talveksi pois, silloin niitä ei oikeastaan tarvitse, idea kun itsellä oli että kesällä ilma virtaa paremmin ja siten jäähdyttää konetta paremmin kun ei ole sitä kaukaloa tuulilasin alapuolella.
      Mitään ongelmia ei noista ole tullut
      G26 i4 M50 supercharged
      ex: F36 440i xdrive msport
      ex: E91 335 lci xdrive msport

      Comment

      • Tommix
        BTCF Member
        • Dec 2006
        • 5428
        • S:t Karins

        #4
        Originally posted by jessemikkola View Post
        Aika ikävästi näyttää sadevesi valuvan suoraan dde suojaboksin päälle ja vähä muihinkin arkoihin paikkoihin. Ite jättäisin käyttöautos välistä tän jutun. Eri asia rata-autossa millä ei ajeta ku 3 kertaa vuodessa.
        Mistä sinne vettä valuu? Ei orkkisosatkaan mitään vedenpitäviä ole. Ihan toimiva ratkaisu tuo on.
        Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
        Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
        ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
        Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

        Comment

        • jessemikkola
          BTCF Member
          • Dec 2014
          • 83
          • Kuusankoski

          #5
          Originally posted by Tommix View Post
          Mistä sinne vettä valuu? Ei orkkisosatkaan mitään vedenpitäviä ole. Ihan toimiva ratkaisu tuo on.
          No toi vähän näyttää siltä et lasilta valuva vesi menee melkein suoraa konetilaan. Nii paljon ite korjaillu vag:een homeisia johtoja nii sen takia pelkää aina pahinta

          Comment

          • tommi69
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2012
            • 419
            • Helsinki

            #6
            2v ollu ei mitään ongelmaa.
            M140 xDrive v.2017
            Kawasaki zH2 v.2020

            Comment

            • Tommix
              BTCF Member
              • Dec 2006
              • 5428
              • S:t Karins

              #7
              Originally posted by jessemikkola View Post
              No toi vähän näyttää siltä et lasilta valuva vesi menee melkein suoraa konetilaan. Nii paljon ite korjaillu vag:een homeisia johtoja nii sen takia pelkää aina pahinta
              Kyllä vesi ohjautuu lasin alaosasta lokasuojien yläpäässä olevin vedenpoistoaukkoihin. Monsuunisateessa voi olla tilanne toinen...
              Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
              Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
              ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
              Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

              Comment

              • tkkaisla
                Bimmer Rookie
                • Sep 2017
                • 30
                • Vantaa

                #8
                Voisihan nuo sitten tilailla kun raitisilmasuodatin pitäisi muutenkin vaihtaa. Helpottaisi huolto/remppahommia kivasti. Ei oikein uskaltanut pelkkien ulkomaisten foorumeiden kokemuksella ostaa kun ei Kalifornian kundit tiedä sateesta tai lumesta paljoakaan
                BMW E92 335i AT 11/2007, Sparkling Graphite
                JB4+BEF+Bluetooth, VRSF v2 downpipe, BMS DCI, Phoenix Racing charge pipe, xHP stage 3, RB PCV valve
                Lux H8 V5 Angel Eyes, E92 LCI takavalot, "M3-look" lippa, BBS 19" CH-R Black edition

                Comment

                • peto2
                  BTCF Member
                  • Jan 2007
                  • 8262
                  • Järvikylä (Nakkila)

                  #9
                  Originally posted by yarski View Post
                  Njoo, pari vuotta ollut ympärivuotisessa käytössä.
                  Kun en jaksanut vaihtaa talveksi pois, silloin niitä ei oikeastaan tarvitse, idea kun itsellä oli että kesällä ilma virtaa paremmin ja siten jäähdyttää konetta paremmin kun ei ole sitä kaukaloa tuulilasin alapuolella.
                  Mitään ongelmia ei noista ole tullut
                  Mää luulin että nämä olisi ollut nestejäähdytteisiä
                  F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                  ex:
                  E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                  Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                  Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                  Nakkaa privaa jos tarvetta.

                  Comment

                  • Tommix
                    BTCF Member
                    • Dec 2006
                    • 5428
                    • S:t Karins

                    #10
                    Originally posted by peto2 View Post
                    Mää luulin että nämä olisi ollut nestejäähdytteisiä
                    Nii sää luulit, mut ny sää tiedät että N54:t o kesällä ilmajäähdytteisiä.
                    Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                    Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                    ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                    Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎