Itellä kans pari lappua tullut ja mietin että josko rimpauttais ja varailis ajan.
Typerä kysymys vaan kun ei oo ennen tarvinnu viedä autoa merkkihuoltoon,
kattooko ne pahalla jos on vaihdettu palikkaa autoon tälläisissä tapauksissa?
Itellä kans pari lappua tullut ja mietin että josko rimpauttais ja varailis ajan.
Typerä kysymys vaan kun ei oo ennen tarvinnu viedä autoa merkkihuoltoon,
kattooko ne pahalla jos on vaihdettu palikkaa autoon tälläisissä tapauksissa?
Mitä palikkaa? Kai sä nyt omaan autoosi saat tehdä mitä vaan, mutta jos se puhallin nyt edes on virittämätön niin eiköhän se riitä.
Itellä kans pari lappua tullut ja mietin että josko rimpauttais ja varailis ajan.
Typerä kysymys vaan kun ei oo ennen tarvinnu viedä autoa merkkihuoltoon,
kattooko ne pahalla jos on vaihdettu palikkaa autoon tälläisissä tapauksissa?
Itekin "uskaltauduin" varaamaan ajan vaikka mittaristossa palaa vikavalo. Eihän siinä muuta katsota kuin nuo puhaltimen johdot.
Tuli käytyä viikko sitten hoitamassa tämä pois Laakkosella. 40min siinä taisi mennä itse operaatiossa. Liittimessä ei ollut mitään havaittavaa, osat uudenveroiset. -09 auto, ajettu 97tkm.
Herttoniemen Laakkosella hyllyssä kuulemma kaikkia osia, puhaltimen säädintä ja myös sitä toista piuhaa, että auto tulee kuntoon kerrasta oli mikä tahansa tilanne.
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Pre lci e90 330d (2006), Ei ollu lappua eksyny postilaatikkoo joten soitin sitte eilen Laakkoselle ja kysyin että mikä homma. Ei kuulemma ollu aukinaista takasinkutsus niitten järjestelmässä eikä 2 muussa bmw järjestelmässä josta se laakkosen äijjä katto. Aika erikoista. Luulin et kaikis e9x on sama ongelma? Miks mun yksilössä ei oo takasinkutsua?
Pre lci e90 330d (2006), Ei ollu lappua eksyny postilaatikkoo joten soitin sitte eilen Laakkoselle ja kysyin että mikä homma. Ei kuulemma ollu aukinaista takasinkutsus niitten järjestelmässä eikä 2 muussa bmw järjestelmässä josta se laakkosen äijjä katto. Aika erikoista. Luulin et kaikis e9x on sama ongelma? Miks mun yksilössä ei oo takasinkutsua?
Laitas alusta vaikka privana.
-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Tuli käytyä viikko sitten hoitamassa tämä pois Laakkosella. 40min siinä taisi mennä itse operaatiossa. Liittimessä ei ollut mitään havaittavaa, osat uudenveroiset. -09 auto, ajettu 97tkm.
Itse hoidin kanssa eilen Laakkosella ja about sama 40min. siinä taisi mennä.
Auto -06 ja ajettu 370tkm Eivät kertoneet, mitä sinne vaihdettiin jos vaihdettiin mitään mutta enpä kyllä hoksannut kysyäkään. Noilla kilsoilla olis luullut että olis ollut vaihdettavaa.
Pre lci e90 330d (2006), Ei ollu lappua eksyny postilaatikkoo joten soitin sitte eilen Laakkoselle ja kysyin että mikä homma. Ei kuulemma ollu aukinaista takasinkutsus niitten järjestelmässä eikä 2 muussa bmw järjestelmässä josta se laakkosen äijjä katto. Aika erikoista. Luulin et kaikis e9x on sama ongelma? Miks mun yksilössä ei oo takasinkutsua?
Täällä on kohtalotoveri. 4/2007 320d. Vuodenvaihteen aikaan kävin Rintajoupilla kyselemässä asiasta ja ei ollut voimassa mitään takaisinkustuja.
Oma Japanin tuonti 05vm e90 kävi tänään kaapelin vaihdossa Kajaanin Wetterillä, kuulemma vanhassa ei ollut mitään, mutta vaihtovat silti uuden tilalle. Jostain syystä ratin bägistäkin oli takasinkutsu, vaihtoivat sen samalla
itellä 2010 vuoden 330xd ajettu 175tkm ja käytin auton vantaan airportilla.
Ei kuulemma ollut mitään vikaa, ja hieman hommaa tiedustellessa kertoivat ettei ole heille vielä tullut semmoista autoa missä jotain hämminkiä olisi ollut.
Hommassa meni noin 40min.
Vaihtavat kuitenkin jokaiseen autoon pätkän uutta piuhaa, kun kysyin miksi näin niin kertoivat että vanha piuha kuulema liian pitkä ja tästä aiheutuu ongelmaa.. noh samapa tuo, ompahan hoidettu.
Onkos muut käyttäneet autonsa dealerilla takasinkutsussa?
Oma e90 LCI kävi tänään ja ihmettelen suuresti autoon ilmestyneitä vikoja/ominaisuuksia.
- Herjannut käynnin jälkeen ”Increased battery discharge”
- Näyttää lisäksi ”low battery”
- Auto sammuksissa, virrat 2 asennossa ja autoklima manuaalipuolella ei puhaltimen nopeutta lisätessä tapahdu mitään muutosta. Pelkästään tuulilasin huurteenpoistoa painettaessa alkaa puhaltaa kovemmin.
- Welcomelightsit ei syty vaikka valikossa on ruksi.
täytyy varmaan huomenna marssia takaisin...
G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Alhaisesta akunvaraustasosta johtuvia akun suojatoimintoja kaikki. Kampanjan suorituksella ei pitäisi olla mitään tekemistä asian kanssa. Lataile akku täyteen ja testaile vielä uusiksi, sen jälkeen kyselemään menikö kaapelit etuvastukselle ihan oikeinpäin.
-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Alhaisesta akunvaraustasosta johtuvia akun suojatoimintoja kaikki. Kampanjan suorituksella ei pitäisi olla mitään tekemistä asian kanssa. Lataile akku täyteen ja testaile vielä uusiksi, sen jälkeen kyselemään menikö kaapelit etuvastukselle ihan oikeinpäin.
Itseasiassa odotin juuri sinun vastaavan tähän, kiitos asiallisesta vastauksesta. Täytyy ajan kanssa katsella...
Edit. Webasto näyttäis akun jännitteeks 12.6V mut silti nää em. ongelmat? Noh täytyy kattella miten auto pelaa huomenna.
Comment