Laitoin tuon mhdeen stage 2+ kartan sisälle ja paripäivää myöhemmin alkoikin kytkin luistamaan joten nyt kyselisin ihmisten kokemuksia ja suosituksia aftermarket kytkimistä
edit: kyseessä siis 2007 e91 malli
Itselle vaihdoin just jokunen viikko sitten 550i/335is orkkis asetelman romuineen.
Oma auto FBO hyvin tuntuis purevan kiinni, mikä parasta hinta/laatu varmasti kohdallaan.
Itselle vaihdoin just jokunen viikko sitten 550i/335is orkkis asetelman romuineen.
Oma auto FBO hyvin tuntuis purevan kiinni, mikä parasta hinta/laatu varmasti kohdallaan.
vaihdoitko samalla vauhtipyöränkin vai menitkö vanhalla? mun on varmaan pakko löytää jostain joko smfw tai joku tarvike kaksoismassavauhtipyörä.. ei vaan tunnu oikein löytyvän euroopasta tai sitten en vain osaa etsiä..:think
Mulla itsellä ei ollut kytkimen luistmisenknssa vielä ongelmia vaan kaksoismassa alkoi kolkottelemaan.
900euroa tuli itsellä hintaa kaikille osille.
LUK kaksoismassa + kytkinsetti + vauhtipyörän pultit.
Kannattaa huomioida jos vauhtipyörää vaihdat 2009 ---> 6pultilla kiinni ja <--- 2008 8 pultilla vauhtipyörä.
Mulla itsellä ei ollut kytkimen luistmisenknssa vielä ongelmia vaan kaksoismassa alkoi kolkottelemaan.
900euroa tuli itsellä hintaa kaikille osille.
LUK kaksoismassa + kytkinsetti + vauhtipyörän pultit.
Kannattaa huomioida jos vauhtipyörää vaihdat 2009 ---> 6pultilla kiinni ja <--- 2008 8 pultilla vauhtipyörä.
Kiitän todella paljon avusta! taidankin tilata samanlaisen setin kunhan löydän jostain jonkun asentamaan nuo.. ei taida tulla halpareissu mutta kohta taas päästellään menemään
Kiitän todella paljon avusta! taidankin tilata samanlaisen setin kunhan löydän jostain jonkun asentamaan nuo.. ei taida tulla halpareissu mutta kohta taas päästellään menemään
Comment