Moi!
Hieman taustaa äskettäin tehdyistä korjauksista:
- Koneeseen on tehty jakoketjuremontti kokonaisuudessaan
- Kaikki puolat ja tulpat vaihdettu
- Nox anturi vaihdettu
- Nelos sylinterin suutin vaihdettu
Tosiaan otsikossa oleva vikakoodi ei tunnu millään lähtevän ja tänään paja ilmoitti, että kyseinen vikakoodi johtuu kolmesta tukossa olevasta suuttimesta. Hintalappu näyttäisi olevan melko tuhti tuon korjaamiselle ja samalla näemmä päivitettäisiin moottorin softa. Mikä on mielipide, mahtaako noiden suuttimienkaan vaihto viedä 100% vikaa pois? Tuntuu että nää ongelmat koskettaa melko monia n43 pannuja ja vikoja ei olla saatu pois, vaikka puol konetta on suurinpiirtein käyty läpi.
Yhtenä ongelmana tuossa tietty on lyhyiden matkojen ajo autolla. Tässä mietiskelly josko pitäisi vaan suosiolla pistää kärry vaihtoon. Jotain luin myös koko nox-ominaisuuden poistamisesta koodaamalla. Liittyneekö tähän ongelmaan millään tavalla?
Hieman taustaa äskettäin tehdyistä korjauksista:
- Koneeseen on tehty jakoketjuremontti kokonaisuudessaan
- Kaikki puolat ja tulpat vaihdettu
- Nox anturi vaihdettu
- Nelos sylinterin suutin vaihdettu
Tosiaan otsikossa oleva vikakoodi ei tunnu millään lähtevän ja tänään paja ilmoitti, että kyseinen vikakoodi johtuu kolmesta tukossa olevasta suuttimesta. Hintalappu näyttäisi olevan melko tuhti tuon korjaamiselle ja samalla näemmä päivitettäisiin moottorin softa. Mikä on mielipide, mahtaako noiden suuttimienkaan vaihto viedä 100% vikaa pois? Tuntuu että nää ongelmat koskettaa melko monia n43 pannuja ja vikoja ei olla saatu pois, vaikka puol konetta on suurinpiirtein käyty läpi.
Yhtenä ongelmana tuossa tietty on lyhyiden matkojen ajo autolla. Tässä mietiskelly josko pitäisi vaan suosiolla pistää kärry vaihtoon. Jotain luin myös koko nox-ominaisuuden poistamisesta koodaamalla. Liittyneekö tähän ongelmaan millään tavalla?
Comment