E91 kytkin+vauhtipyörä oikeat osat??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MJG
    Newbiemmer
    • Nov 2018
    • 1
    • PORVOO

E91 kytkin+vauhtipyörä oikeat osat??

Näistä on varmaan ollut juttua ennenkin mut jostain syystä heittää tuolta hausta pois ja nyt on googleteltu ja vertailtu niin paljon et en enää itekkään tiedä mikä auto mulla on niin josko täällä joku viisas ja ystävällinen varmistaisi mulle ennenku tilailen että käykö kyseiset osat mun autoon ja kannattaako noita yleensäkään tilata.
    Elikkäs kyseessä on e91 320d m47n2 110kw -07 KY44215, ois aika kohtuu hintainen paketti suomen hintoihin verrattuna ja jos ei oo oikeat/hyvät osat ni saa laittaa linkkiä jos vastaavaa pakettia löytyy tohon mun kulkuneuvoon.
    Kiitos.

https://www.ebay.com/itm/BMW-2-0-D-L...m47n2+flywheel
    Last edited by MJG; 14-11-2018, 00:16.
  • Semiamis
    Bimmer Rookie
    • Oct 2007
    • 89

Väittäisin, että tuo setti sopii autoosi. Toki jos jollakulla on eriävä mielipide, niin kannattaa ehdottomasti tuoda se ilmi.

Omaan kulkineeseen laitoin reilu vuosi sitten tämän:

Kyseessä oli siis -06 320d M47N2 120kW, eli juuri samalla koneella kuin sinulla. Vaikka Sachsin tekele tuo on, niin muistaakseni esimerkiksi vauhtipyörässä oli LUK:n leimat, tai näin ainakin muistelen... Mutta tuossa minun vanha postaus aiheeseen:

Vaihdoin samalla myös samoja osia kuin fraatti (kts. linkki yllä), tosin vaihdelaatikosta vaihdoin vain siirtäjän stefan, joka oli vuotanut. Vaihteistoöljyt on myös kätevä vaihtaa, kun on laatikko irti autosta.

Comment

Working...
    X