Potilaana siis E91 vm. -07 M57 motilla. Autossa oli ennestään ongelmana huono käynnistyminen vähänkin kovemmalla pakkasella. Koodit luettiin ja auto antoi kaikille hehkuille vikakoodit. Hehkut + ohjainyksikkö vaihdettiin, joka auttoi käynnistymis ongelmaan.
Muutaman kymmenen kilometrin ajamisen jälkeen kun hehkut + ohjainyksikkö oli vaihdettu syttyi autoon moottorin vikavalo.
Koodit luettiin ja sieltä löytyi seuraavaa:
003F35 - Charge air hose monitoring idle
004212 - Glow pug cylinder 1, control
003FF1 - Air flow sensor
0042DE - BDS-communication with participant (glow pug)
0042CE - BDS-communicate with subscriber 6 (generator)
00426E - BDS-communicate with subscriber 0 (intelligent Battery Sensor)
00483D - throttle
003EED - Power management quiescent current (Layer PMRUHVERL)
003F25 - Charge air hose monitoring
Jokunen päivä sitten oli yhtenä pakkasaamuna taas ongelmaa käynnistymisessä, mutta muita oireita autossa ei ole ilmaantunut moottorin vikavaloon liittyen.
Mistä nyt lähtisi ongelmaa etsimään?
Muutaman kymmenen kilometrin ajamisen jälkeen kun hehkut + ohjainyksikkö oli vaihdettu syttyi autoon moottorin vikavalo.
Koodit luettiin ja sieltä löytyi seuraavaa:
003F35 - Charge air hose monitoring idle
004212 - Glow pug cylinder 1, control
003FF1 - Air flow sensor
0042DE - BDS-communication with participant (glow pug)
0042CE - BDS-communicate with subscriber 6 (generator)
00426E - BDS-communicate with subscriber 0 (intelligent Battery Sensor)
00483D - throttle
003EED - Power management quiescent current (Layer PMRUHVERL)
003F25 - Charge air hose monitoring
Jokunen päivä sitten oli yhtenä pakkasaamuna taas ongelmaa käynnistymisessä, mutta muita oireita autossa ei ole ilmaantunut moottorin vikavaloon liittyen.
Mistä nyt lähtisi ongelmaa etsimään?
Comment