Autona -07 328i n51 koneella eli ameriikan malli. Käy huonosti tyhjäkäyntiä aina kun auton käynnistää, ei väliä onko kylmä tai lämmin kone. Tyhjäkäynti seilaa n. 500 - 1000 välillä 20-30 sek ajan ja tämän jälkeen alkaa käydä nätisi eikä ongelmaa enää esiinny ennekuin sammuttaa auton.
Vikakoodeja luettu useammalla testerillä ja tuloksena: P00BC - MAF "A" Circuit Range/Performance Flow Too Low tai 2D06 - Air-mass system. Lisäksi misfire koodeja kaikille sylintereille. SES valo palaa mittaristossa koko ajan.
Vaihdettu tuloksetta ilmamassamittari (hellan versio) ja ilmamassa mittarin liitin. Puolista näkyy joskus vaihdetun 4-5-6. Imuvuotoja ei ole löytynyt silmämääräisesti eikä jarrukliinerillä. Pitänee vielä kokeilla savutestiä.
Pari kysymystä:
- Antaako suuttimet/suutin yleensä oman koodin?
- Entäs tankin tuuletus venttiili? ( Tankkaus meinaa olla hankalaa, ei onnistu liipasin pohjassa)
- Muita kohtia joita kannattais tarkistaa?
Vikakoodeja luettu useammalla testerillä ja tuloksena: P00BC - MAF "A" Circuit Range/Performance Flow Too Low tai 2D06 - Air-mass system. Lisäksi misfire koodeja kaikille sylintereille. SES valo palaa mittaristossa koko ajan.
Vaihdettu tuloksetta ilmamassamittari (hellan versio) ja ilmamassa mittarin liitin. Puolista näkyy joskus vaihdetun 4-5-6. Imuvuotoja ei ole löytynyt silmämääräisesti eikä jarrukliinerillä. Pitänee vielä kokeilla savutestiä.
Pari kysymystä:
- Antaako suuttimet/suutin yleensä oman koodin?
- Entäs tankin tuuletus venttiili? ( Tankkaus meinaa olla hankalaa, ei onnistu liipasin pohjassa)
- Muita kohtia joita kannattais tarkistaa?