Announcement

Collapse
No announcement yet.

M47N2 ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Smistik
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2009
    • 1130
    • Kanta-Häme

    M47N2 ongelma

    Kyselin jo aiemmin ja vaihdellut pari osaa mutta vika edelleen päällä. Auto tosin alkaa olla jo elinkaaren päässä, mutta koitampa nyt selvitellä vielä. Eli manuaalivaihteinen auto ja jos kaasu pohjassa kiihdyttää 1-4 vaihteilla tuonne rajoittajan tuntumaan, niin menee joku "vikatila" päälle. Ei sytytä valoja, eikä jää vikakoodia. Auto käynnistämällä uudestaan, toimii taas normaalisti.

    Kolmosella jos kiihdyttää kaasu pohjassa tuonne yli 3000rpm, niin tuntu pieni nykäisy niillä main. Sen jälkeen kun vika on päällä, niin alavääntö on heikohko ja kiihtyvyydessä vähän aaltoilua. Ilman vikatilaa, kulutusmittari 6. vaihteella pomppaa 20ltr kun lähtee kaasu pohjassa alle 1500rpm kiihdyttämään ja kiihtyy ihan ok. Vika päällä vastaavasti tehtynä kiihtyvyys on heikkoa ja kulutusmittari jää n. 12litraan, mutta alkaa nousta kun turbo lähtee peliin mukaan. Autossa on uusi tehdas Mitsu-turbo ja ohjelmointi. Livedataa ei ole luettu, mutta olen vaihtanut jos MAFin ja imusarjasta paine-anturin. Ei vaikutusta ja olihan nuo jo aika päivittääkin...
    ex E91 320d käsiaskilla
    ex E46 330dat
    japski
    ranu

    ex E30 316i 4d
Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎