Onko 3-sarjan kasvojenkohotusta saatavilla N52-moottorilla?
E90 kasvojenkohotus ja N52
Collapse
X
-
Mielenkiintoisesti muotoiltu kysymys
325i R6 DOHC 24V Valvetronic Dual VANOS N52B25 2497 cm3 160 kW (218 hv) @ 6500 r/min 270 Nm @ 2400–4200 r/min 2005–2007
325i / 325xi (US) R6 DOHC 24V Valvetronic Dual VANOS N52B30 2996 cm3 160 kW (218 hv) @ 6100 r/min 270 Nm @ 2400–4200 r/min 2007–2012
328i (US) R6 DOHC 24V Valvetronic Dual VANOS N52B30 2996 cm3 170 kW (230 hv) @ 6500 r/min 270 Nm @ 2750 r/min
330i / 330Ci / 330xi R6 DOHC 24V Valvetronic Dual VANOS N52B30 2996 cm3 190 kW (258 hv) @ 6600 r/min 300 Nm @ 2500 r/min 2005–2006
330i R6 DOHC 24V Valvetronic Dual VANOS N52B30 2996 cm3 200 kW (272 hv) @ 6700 r/min 320 Nm @ 2750–3000 r/min 2007–2012
LCI vuonna 2009.E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
-
Lienee virhe tuossa. Alin rivi on jo N53 moottoria. Eli vastaus on ei. Ei ole saanut LCI:tä N52:lla paitsi jenkeissä.Originally posted by peltone View PostMielenkiintoisesti muotoiltu kysymys
325i R6 DOHC 24V Valvetronic Dual VANOS N52B25 2497 cm3 160 kW (218 hv) @ 6500 r/min 270 Nm @ 2400–4200 r/min 2005–2007
325i / 325xi (US) R6 DOHC 24V Valvetronic Dual VANOS N52B30 2996 cm3 160 kW (218 hv) @ 6100 r/min 270 Nm @ 2400–4200 r/min 2007–2012
328i (US) R6 DOHC 24V Valvetronic Dual VANOS N52B30 2996 cm3 170 kW (230 hv) @ 6500 r/min 270 Nm @ 2750 r/min
330i / 330Ci / 330xi R6 DOHC 24V Valvetronic Dual VANOS N52B30 2996 cm3 190 kW (258 hv) @ 6600 r/min 300 Nm @ 2500 r/min 2005–2006
330i R6 DOHC 24V Valvetronic Dual VANOS N52B30 2996 cm3 200 kW (272 hv) @ 6700 r/min 320 Nm @ 2750–3000 r/min 2007–2012
LCI vuonna 2009.S65, S85, H1, N63TU, IB1
Comment
-
-
Miksi ihmeessä? N53 on kaikin puolin parempi kone. Toki suotavaa olisi että suuttimet + korkeapainepumppu olisivat jo vaihdettu, mutta eipä noidenkaan kanssa työssäkäyvä konkurssiin mene.Originally posted by kp21121 View PostAi ai, onpa sääli. Ulkonäöllisesti uudemmat olisi niin nättejä, mutta teknisesti haluaisin N52:n. Kiitos vastauksista.
Comment
-
Niin no joo, jos ne olisi jo vaihdettu niin sitten voisi olla hetken huoleton. Mutta kun ne menee, puhuttaneen toki nelinumeroisista summista 2000€+?Originally posted by rizzo View PostMiksi ihmeessä? N53 on kaikin puolin parempi kone. Toki suotavaa olisi että suuttimet + korkeapainepumppu olisivat jo vaihdettu, mutta eipä noidenkaan kanssa työssäkäyvä konkurssiin mene.
Kyllähän se turhalta tuntuu jos vanhan ajankin tekniikkaa olisi, joskin valtameri välissä.
Comment
-
Väitän että lähes kaikissa 200tkm pintaan ajetuissa ne on vaihdettu. Mutta joo tuota luokkaahan se on jos kerralla napsahtaa molemmat.Originally posted by kp21121 View PostNiin no joo, jos ne olisi jo vaihdettu niin sitten voisi olla hetken huoleton. Mutta kun ne menee, puhuttaneen toki nelinumeroisista summista 2000€+?
Kyllähän se turhalta tuntuu jos vanhan ajankin tekniikkaa olisi, joskin valtameri välissä.
Comment
-
-
Kyllä jokaisessa konetyypissä on omat ongelmansa, aivan samaan tapaan N52 on esim. vanos-, disa- ja nostajaongelmat. Itse ainakin pyrkisin ostamaan mahdollisimman uutta tekniikka, mutta se on vain oma mielipide.E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 orientblau metallic /w casual hellgrau
E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
Muut talouden vehkeet: E19, Fendt, Muuli, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
Itse järkeilin tuon niin, että disan voi vaihtaa samantein, vanos vissiin on huollollinen toimenpide ja nostajat pitävät lähinnä harmitonta nakutustaan. (Jos sama asia kuin M50-moottorissa, ei vaikutusta puoleen miljoonaan kilometriin). Mutta hieman näyttää siltä, että N52-moottorivalinta pakottaisi ostamaan jonkun 2007 auton niin menee valitettavasti aika vanhaksi. Toki silloin ostaisinkin E60:n.Originally posted by Dualfun View PostKyllä jokaisessa konetyypissä on omat ongelmansa, aivan samaan tapaan N52 on esim. vanos-, disa- ja nostajaongelmat. Itse ainakin pyrkisin ostamaan mahdollisimman uutta tekniikka, mutta se on vain oma mielipide.
Comment
-
Omaan silmään taas sedan/touring muutos silmiinpistävämpi. Onhan noita jenkkiversioita välillä myynnissä tuolla n52 koneella niin voi saada 2011 malliakin.Originally posted by kp21121 View PostAi harmi, radikaalimpi kasvojenkohotus koskikin lähinnä coupe-versiota. Olisihan se hieno, mutta kaksiovisuus on vähän liian epäkäytännöllistä..
e90 330ia
E36 328i touring
Ex:
e46 330i touring facelift
e46 318ci facelift
e36 320i cab M-Sport
e36 325i coupe
e30 318i
Comment
-
Kaikki nuo E90:t hienoja autoja toki ovat. En tiedä millä hakuehdoin esim. Saksasta hakisi, jotta N52 eli USA-tuonnit erottuisi :think Suomesta löytämisessä saa olla jo vähän tuuriakin. E. Kappas, taitaa tuolla mobile.de olla valintana import hakuehdoissa. E2. Unohdin, että kaikki jenkit ovat tietysti automaatteja..Last edited by kp21121; 28-08-2019, 10:36.
Comment
-
Piti oikein googlata e92/e93 LCI:hin tulleet muutokset kun en vieläkään erota niitä toisistaan. Olihan siellä pari pientä taitosta eri kohdassa ja valot muuttuneet hieman.
Tosiaan mielestäni e90/e91 LCI:hin tulleet muutokset teki mallista sellaisen kun se alusta asti piti olla. Pre-LCI on toivottoman muodoton sämpylä
BMW 325i E91 LCI "330i" -09
BMW 530i E39 M-Sport -01
Alfa Romeo GT 3.2 -05
Comment
Comment