Keltanokka ilmoittautuu.
Autokuume vaivaa ja tarkoituksena hankkia "pikku-diesel", eli tästä syystä kiinnostunut näistä 300- sarjan 4sylinterisistä LCI -malleista.
Tarkoituksena ei ole kysellä n47 ongelmista/tyyppivioista, nuo on jo minullakin pääpiirteittäin tiedossa.. sen sijaan;
onko täällä ketään joka olisi tarkemmin tutustunut otsikon malleihin ja niiden eroavuuksiin?
Tiedossa on, että melko mopojahan nuo on ilman softaamista (ainakin 316d ja 318d), mutta mistään raketeistahan tässä ei haaveillakaan..
Voiko esim. 316d:ltä odottaa yhtä pitkää elinikää kuin 320d:ltä?
Luotettavuus?
318d ja 316d ahtimen kesto (kokemuksia)?
Tiedossa olevia eroja 320d:hen verrattuna:
suuttimet,
ahdin,
ilmeisesti polttoaineensyöttöjärjestelmä,
...muuta?
Vaikuttaako nämä erot teidän mielestä jotenkin ratkaisevasti valitsemaan esim. 320d > 318d?
Voin kasata tähän postaukseen näitä eroavuuksia yhteen mikäli saadaan hyvä setti kasaan.
Kokeilin hakua, mutta en löytänyt näistä suurempaa keskustelua (laittakaa linkkiä jos löydätte).
Autokuume vaivaa ja tarkoituksena hankkia "pikku-diesel", eli tästä syystä kiinnostunut näistä 300- sarjan 4sylinterisistä LCI -malleista.
Tarkoituksena ei ole kysellä n47 ongelmista/tyyppivioista, nuo on jo minullakin pääpiirteittäin tiedossa.. sen sijaan;
onko täällä ketään joka olisi tarkemmin tutustunut otsikon malleihin ja niiden eroavuuksiin?
Tiedossa on, että melko mopojahan nuo on ilman softaamista (ainakin 316d ja 318d), mutta mistään raketeistahan tässä ei haaveillakaan..
Voiko esim. 316d:ltä odottaa yhtä pitkää elinikää kuin 320d:ltä?
Luotettavuus?
318d ja 316d ahtimen kesto (kokemuksia)?
Tiedossa olevia eroja 320d:hen verrattuna:
suuttimet,
ahdin,
ilmeisesti polttoaineensyöttöjärjestelmä,
...muuta?
Vaikuttaako nämä erot teidän mielestä jotenkin ratkaisevasti valitsemaan esim. 320d > 318d?
Voin kasata tähän postaukseen näitä eroavuuksia yhteen mikäli saadaan hyvä setti kasaan.
Kokeilin hakua, mutta en löytänyt näistä suurempaa keskustelua (laittakaa linkkiä jos löydätte).
Comment