Announcement

Collapse
No announcement yet.

A/C kompressori rulla

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Apoov
    Bimmer Rookie
    • Jun 2016
    • 86
    • Finland

A/C kompressori rulla

Vaihdoin tuossa muutama viikko sitten urahihnan, kun vanha alkoi "sirpittämään". Äänet katosi, kunnes tulivat takaisin pari päivää sitten. Vaihdoin nyt sitten myös kiristimen, mutta sirpitys ei kadonnut. Muutti vain hieman muotoaan.
    Tutkiskelin muita rullia ja huomasin ilmastoinnin kompuran rullan olevan aika väljän tuntuinen. Äänikin tulee sieltä suunnalta, ehkä 😀
    Kysymys kuuluukin, kannattaako tuohon yrittää hankkia tota rullaa tai pelkkää laakeria. Ja mistä?
    Tuossa tuo palikka: https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=64_1447
    Ilmeisesti "virallisia" osia tuohon ei ole vaan koko möykky pitäis vaihtaa. On vaan aika suolainen hinta vikinän poistosta!
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10949
    • Joensuu

Tarvikkeena saa kompressorin kytkintä ja mukana tulee silloin itse kytkin, rulla ja rullassa valmiiksi asennettu laakeri. Tuon voisi ensimmäisenä vaihtaa, jos ääni tulee siitä rullan laakerista, eikä itse kompressorista.
    e39 540iA E85

Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

Comment

• Apoov
      Bimmer Rookie
      • Jun 2016
      • 86
      • Finland

Originally posted by HTK12 View Post
      Tarvikkeena saa kompressorin kytkintä ja mukana tulee silloin itse kytkin, rulla ja rullassa valmiiksi asennettu laakeri. Tuon voisi ensimmäisenä vaihtaa, jos ääni tulee siitä rullan laakerista, eikä itse kompressorista.
      Tiedossa muita verkkokauppoja kuin ebay ja amazon josta noita löytyis? Tavan salapoliisityötä, että tilaa oikean setin ��

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎