Announcement

Collapse
No announcement yet.

Carly Raportti vikakoodit M47 320D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ensimmäinenjaviimenen
    Bimmer Rookie
    • Oct 2019
    • 42
    • Lappi

    Carly Raportti vikakoodit M47 320D

    Tämmösen raportin Carly anto BMW E90 320D:stä n. 3kk viime tsekkauksen jälkeen. Autolla ajettu 350tkm.

    DPF:n sain ainaki tyhjennettyä kun nollasin tuon ja ajoin 80km/h.

    Mitkä näistä on niinkö vakavia vikoja ja mitkä kannattais korjata ASAP? Tarkotus ois tässä kesän aikana kaikki korjata.

    Engine:
    Fault code: 004CF3 – Exhaust hack pressure sensor, signal
    Fault code: 00483D – Throttle
    Fault code: 004166 – Particulate filter system
    Fault code: 003EED – Power management quiescent current (layer PMRUHVERL)


    iDrive CCC:

    Fault code: 00E18F – Central registry does not match the target configuration (error registry new)

    Junction Box Passenger Module:
    Fault code: 00A6CF – Auc Sensor
    Fault code: 00A6D1 – Additional water pump

    Foot Well module:
    Fault code: 009CB4 – Unfortunately, no error text available / sensor height level, rear defective
    Fault code: 009CBB – Short circuit fault 2
    Fault code: 009CBC – Short circuit fault 1 / Short or open door contacts the front
    Fault code: 009CD2 – Compare VIN ALC different with SMC right / Drive folded in mirror driver side defect
    Fault code: 009CD3 – Drive folded in mirror passenger side defective / Unkonsistenz: software version and codierindex


    Anti Theft Alarm System:

    Fault code: 009D12 – Error battery circle

    Central Info Display:
    Fault code: 00A468 – No LVDS signal / Errors in the video signal / Cable break externally / Energy-saving mode active
  • expertti
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2005
    • 866
    • Kainuu

    #2
    Originally posted by ensimmäinenjaviimenen View Post
    Tämmösen raportin Carly anto BMW E90 320D:stä n. 3kk viime tsekkauksen jälkeen. Autolla ajettu 350tkm.

    DPF:n sain ainaki tyhjennettyä kun nollasin tuon ja ajoin 80km/h.

    Mitkä näistä on niinkö vakavia vikoja ja mitkä kannattais korjata ASAP? Tarkotus ois tässä kesän aikana kaikki korjata.

    Engine:
    Fault code: 004CF3 – Exhaust hack pressure sensor, signal
    Fault code: 00483D – Throttle
    Fault code: 004166 – Particulate filter system
    Fault code: 003EED – Power management quiescent current (layer PMRUHVERL)


    iDrive CCC:

    Fault code: 00E18F – Central registry does not match the target configuration (error registry new)

    Junction Box Passenger Module:
    Fault code: 00A6CF – Auc Sensor
    Fault code: 00A6D1 – Additional water pump

    Foot Well module:
    Fault code: 009CB4 – Unfortunately, no error text available / sensor height level, rear defective
    Fault code: 009CBB – Short circuit fault 2
    Fault code: 009CBC – Short circuit fault 1 / Short or open door contacts the front
    Fault code: 009CD2 – Compare VIN ALC different with SMC right / Drive folded in mirror driver side defect
    Fault code: 009CD3 – Drive folded in mirror passenger side defective / Unkonsistenz: software version and codierindex


    Anti Theft Alarm System:

    Fault code: 009D12 – Error battery circle

    Central Info Display:
    Fault code: 00A468 – No LVDS signal / Errors in the video signal / Cable break externally / Energy-saving mode active
    Akku OK? Nollasit ja nuo tuli takaisin?

    Ettei vaan FRM -moduli olisi korruptoitunut. Voi aiheuttaa monenmoisia vikoja.

    Comment

    • ensimmäinenjaviimenen
      Bimmer Rookie
      • Oct 2019
      • 42
      • Lappi

      #3
      Originally posted by expertti View Post
      Akku OK? Nollasit ja nuo tuli takaisin?

      Ettei vaan FRM -moduli olisi korruptoitunut. Voi aiheuttaa monenmoisia vikoja.
      Moro!

      Kiitti nopeasta vastauksesta.

      Tuommosen parikuukautta ajellu "huoletta" enkä oo jaksanu alkaa stressaileen. Nyt viikonloppuna kontinvalojen johtoja kattelin ja uudelleen kytkemisen aikana (yks johto oli poikki) otin akun irti.

      DPF polttoa sitten kotiin ajellessa luin koodit ja nollailin ne. Ajon aikana huomas ainaki yhden omituisen asian joka ei niinkään välttämättä vika ole vaan ominaisuus.

      DPF poltto toimi hyvin M/S vaihteella < 80 km/h vauhdissa. Jos polkas kaasua tai ajo 110 niin ei enää poltellu hyvin. Sain tiputettua 29g -> 4g josta tippu suoraan 0g.

      Mulla on ollut takavalojen kanssa vähä ongelmia niin lukasen varmaan uudet koodit tässä viikon aikana ja listaan sitte tänne.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎