Elikkä ongelmana on että auto menee vikatilaan kiihdyttäessä kaasupohjassa. Railpaine ei nouse tarpeeksi korkealle mitä auto pyytää... Suuttimille tehty ohivuoto mittaus kaikki suuttimet 15ml-20ml välillä 2 minuutin tyhjäkäynnillä. Kuvissa suuttimien korjausarvot tyhjäkäynnillä sekä täydessä vedossa. Tyhjäkäynnillä arvot hyvät mutta täyskaasulla ainakin 2 ja 5 sylinterin arvot pielessä? Kuvissa myös vikakoodit railpaineesta. Lisäksi vikakoodia antaa polttoaine suodattimesta joka on vaihdettu juuri uuteen orkkis suodattimeen (suodattimen lämmitin rikki?). Railpaine "ignition on" tilassa 6.5 bar eli siirtopumpussa ei pitäisi olla vikaa? Mitä lähdetään tekemään seuraavaksi?? Kiitokset jo etukäteen...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90 325d 07 railpaine ongelma, apuja?
Collapse
X
-
.
Tyhjäkäyntiarvoilla ei niin suurta merkitystä, kun täyskaasullahan ne ongelmat ilmenee.
Tuo "suutinkuntovertailu" on todellakin vain suuttimien kaskinäisten määrien tai vaikutuksien vertailu toisiinsa nähden. Muttakun sinulla on nyt "uudet", niin jotain niistä voi nyt päätelläkkin. Eli viitonen ja kakkonen vielä takaisin syyniin.
Syöttömäärä missä ongelmat esiintyy, evät kaiken järjen mukaan ole vielä liian suuria pikkupumpullekkaan, jos on kunnossa. Samaa asiaa vihjaa määränsäädinkin.
Johonkin se polttoaineen paine sieltä korkeapainepuolelta katoaa, eikä siinä nyt niin monta komponenttia ole. Pumppu, suuttimet, paineanturi, paineen säädin.
Kun määränsäätimen kartat on vakiot ja suuttimia suurennettu, niin silloin railputkeen menee kokoajan hiukan "ylimääräistäkin" polttoainetta, eli paineen pitäisi nousta ja pysyä vakiota tilannetta paremmin.CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
-
Comment