Hei BMW kansa, apujanne kaivataan.
Olen nyt taistellut sytytyskatkosten kanssa niinkuin tällä koneella on tapana kun jostain vähän kiikastaa. Kaipaan ideoitanne tai jopa apukättä Turun seudun osaajalta.
Murheena on vaihtelevien sylinterien sytytyskatkokset kun auto lämpenee. Aina testiajossa sitten näpyttää sielä täällä (ei kuitenkaan ”liu’utessa”). Autoon on nyt vaihdettu puolat, tulpat, yksi suutin, nox-anturi, nokka-akselin tunnistimet ym. Suuttimia vaihdettu päittäin ja ohjelmoitu tietenkin asianmukaisesti. Hiljattain vaihdettu jakoketju, jonka laittoivat valtuutetussa huollossa. Arpominen alkaa riittää, mutta ideoita ottaisin ilomielin vastaan.
Viimeisimmän testiajon jälkeen vikakoodit 29CD, 29D0. Netin lähteitä on kaivettu huru mycket. Etukäteen kiittäen!
Olen nyt taistellut sytytyskatkosten kanssa niinkuin tällä koneella on tapana kun jostain vähän kiikastaa. Kaipaan ideoitanne tai jopa apukättä Turun seudun osaajalta.
Murheena on vaihtelevien sylinterien sytytyskatkokset kun auto lämpenee. Aina testiajossa sitten näpyttää sielä täällä (ei kuitenkaan ”liu’utessa”). Autoon on nyt vaihdettu puolat, tulpat, yksi suutin, nox-anturi, nokka-akselin tunnistimet ym. Suuttimia vaihdettu päittäin ja ohjelmoitu tietenkin asianmukaisesti. Hiljattain vaihdettu jakoketju, jonka laittoivat valtuutetussa huollossa. Arpominen alkaa riittää, mutta ideoita ottaisin ilomielin vastaan.
Viimeisimmän testiajon jälkeen vikakoodit 29CD, 29D0. Netin lähteitä on kaivettu huru mycket. Etukäteen kiittäen!