Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kunnon kytkin 330d

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 530daa
    Bimmer Fanatic
    • May 2012
    • 231
    • ks

    Kunnon kytkin 330d

    Onko kukaan tehnyt itse kaksilevyistä kytkintä 330d? pitäisi saada pitoja kun väännöt tulee nousemaan paljon ,jotain 800-900nm ainakin,tai jos joku valmistaja oisi kuka tehnyt niin tulisi varmasti halvemmaksi kun valmis paketti
  • Hcet
    BTCF Member
    • Oct 2018
    • 124
    • Tampere

    #2
    765+massalevy kestää ainakin yli 800nm.

    Comment

    • makkis
      BTCF Member
      • Feb 2005
      • 5152
      • Kouvola, Savisto

      #3
      Ja suoraan tuohon tarkoitettua Sachs Sre kytkinpakettia saa myös, luvattu kesto 780nm kun 765 luvattu kesto 800nm

      Joten voidaan sanoa että saman kestää ja on bolt on.
      Itsellä kesti hyvin 800nm vääntöä tuo sre setti.
      Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
      Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
      Virallinen Xhp jälleenmyyjä

      Comment

      • expertti
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2005
        • 868
        • Kainuu

        #4
        Itseä myös kiinnostaa. Entäpäs mitä kaksoismassavp:n tilalle? Se kai tässä ensimmäiseksi antautuu noilla väännöillä...

        ...... hmmm, tässä ei taidetakaan olla rakentamassa ns katuautoa arkeen vaan rata/kilpakäyttöön? Itsellä katuauto mielessä.
        Last edited by expertti; 03-09-2020, 14:09.

        Comment

        • 530daa
          Bimmer Fanatic
          • May 2012
          • 231
          • ks

          #5
          siis joo autossa on nyt r90 pumppu iso cooler, turbo omasta tehtynä niin isoksi kun saa,ja ennen pumpun vaihtoa oli rajattuna 715nm väännöt,mut voipi nousta aikas paljon kun pumpun myötä säädetään uudestaan ja siksi hakusessa kytkin mikä varmasti pitäisi

          Comment

          • makkis
            BTCF Member
            • Feb 2005
            • 5152
            • Kouvola, Savisto

            #6
            Originally posted by expertti View Post
            Itseä myös kiinnostaa. Entäpäs mitä kaksoismassavp:n tilalle? Se kai tässä ensimmäiseksi antautuu noilla väännöillä...

            ...... hmmm, tässä ei taidetakaan olla rakentamassa ns katuautoa arkeen vaan rata/kilpakäyttöön? Itsellä katuauto mielessä.

            Itsellä oli ihan kaksoismassa vauhtipyörä, se laatikon kolina kun on jotain kamalaa.
            Kesti itsellä ainakin uusi vauhtis.
            Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
            Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
            Virallinen Xhp jälleenmyyjä

            Comment

            • 530daa
              Bimmer Fanatic
              • May 2012
              • 231
              • ks

              #7
              Toi laittaa miettiin ,mistäs tilasit löytyykö jostain halvemmalla kun suomesta?

              Comment

              • makkis
                BTCF Member
                • Feb 2005
                • 5152
                • Kouvola, Savisto

                #8
                Dli Teknik, itse tilasin, en tiedä jos muualta saa halvemmalla vai ei. Vauhtipyörän Sachs/Luk tekele ihan Ebay tms.

                Ihan vinkkinä että vauhtipyörissä Sachs ja Luk on täysin sama tekele, itse maksoin 100e enemmän että sain Sachsin laatikossa Lukin tuotteen
                Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
                Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
                Virallinen Xhp jälleenmyyjä

                Comment

                • Hcet
                  BTCF Member
                  • Oct 2018
                  • 124
                  • Tampere

                  #9
                  Kannattaa sitä kovaakin vauhtipyörää harkita. Tuo kaksoismassa kun ei määräänsä enempää kestä.
                  Osasta se kova kolisee pahasti osasta ei.
                  Pieni kolina kuului vapaalla kytkin ylhäällä, mutta itse en ole kokenut häiritseväksi.

                  Comment

                  • 530daa
                    Bimmer Fanatic
                    • May 2012
                    • 231
                    • ks

                    #10
                    Toki olen harkinnut,mutta mitäs se juttu että kampura kovilla sen jälkeen

                    Comment

                    • Urpo_rotta
                      BTCF Member
                      • May 2012
                      • 5265
                      • Pirkkala

                      #11
                      Originally posted by 530daa View Post
                      Toki olen harkinnut,mutta mitäs se juttu että kampura kovilla sen jälkeen
                      Vääntövärähtelyt sitä siellä riepoo pahemmin mitä kaksoismassan kanssa.
                      Mutta lieneekö dieselissä ihan älyttömän kriittistä koska kierroksia koneessa on sen verran vähän:think
                      E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
                      E34 525i -90 twinturbo 427/519

                      N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
                      VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
                      Kysy jos tarvetta

                      Comment

                      • makkis
                        BTCF Member
                        • Feb 2005
                        • 5152
                        • Kouvola, Savisto

                        #12
                        Originally posted by Hcet View Post
                        Kannattaa sitä kovaakin vauhtipyörää harkita. Tuo kaksoismassa kun ei määräänsä enempää kestä.
                        Osasta se kova kolisee pahasti osasta ei.
                        Pieni kolina kuului vapaalla kytkin ylhäällä, mutta itse en ole kokenut häiritseväksi.
                        Kyllähän se joka dieselissä vaan on järkyttävä meteli.
                        Osassa se on järkyttävä ja osassa todella järkyttävä
                        Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
                        Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
                        Virallinen Xhp jälleenmyyjä

                        Comment

                        • makkis
                          BTCF Member
                          • Feb 2005
                          • 5152
                          • Kouvola, Savisto

                          #13
                          Originally posted by Urpo_rotta View Post
                          Vääntövärähtelyt sitä siellä riepoo pahemmin mitä kaksoismassan kanssa.
                          Mutta lieneekö dieselissä ihan älyttömän kriittistä koska kierroksia koneessa on sen verran vähän:think
                          Kutoskone käy kyllä tasaisemmin, että en tiedä miten kampuraan vaikuttaa.
                          Mutta kuulemma jonkin verran on tuhonnut esim. transporttereissa vaihdelaatikoita matka-ajossa.
                          Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
                          Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
                          Virallinen Xhp jälleenmyyjä

                          Comment

                          Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎