Vm. 2006 e91 320d kyseessä, ja dpf poltto ei käynnisty, eikä onnistu carlyllä pakkopolttokaan. Vikakoodia herjaa kaikista hehkuista, luultavasti hehku ohjainyksikkö sökönä (uusi tulossa), mahdollisesti vaihdan hehkutkin. Auto antaa myös katkonaista vikakoodia 004225 lambda probe, ja maffi valittaa 003FF1 ( uus maffi tulossa)
Ja tietenki se dpf myös antaa vikakoodin 004667.
Auto ei kierrä esim. 2. Vaihteella kuin n. 3800rpm, johtuuko tukkeutuvasta dpf:stä, vai voiko auto mennä johonkin tehonrajoitus tilaan? Jos voi, niin pitäisikö siitä tulla jokin ilmoitus näyttöön?
dpf polton estävinä vikoina oon foorumilta löytäny nyt ainakin nuo hehkut joissain tapauksissa, mutta voiko esim. Lambda estää polton vielä hehkujen ja ohjainyksikön vaihdonkin jälkeen?
Ja onko turhaa koittaa viedä auto leimalle ennen kuin dpf toimii? Moottorinvikavaloja ei ole, joskus mittaristossa käy ilmoitus dpf:n tukkeutumisesta
Ja tietenki se dpf myös antaa vikakoodin 004667.
Auto ei kierrä esim. 2. Vaihteella kuin n. 3800rpm, johtuuko tukkeutuvasta dpf:stä, vai voiko auto mennä johonkin tehonrajoitus tilaan? Jos voi, niin pitäisikö siitä tulla jokin ilmoitus näyttöön?
dpf polton estävinä vikoina oon foorumilta löytäny nyt ainakin nuo hehkut joissain tapauksissa, mutta voiko esim. Lambda estää polton vielä hehkujen ja ohjainyksikön vaihdonkin jälkeen?
Ja onko turhaa koittaa viedä auto leimalle ennen kuin dpf toimii? Moottorinvikavaloja ei ole, joskus mittaristossa käy ilmoitus dpf:n tukkeutumisesta
Comment