Announcement

Collapse
No announcement yet.

Penkinlämmitys ongelma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SsamiC
    Newbiemmer
    • Oct 2020
    • 7
    • Helsinki

Penkinlämmitys ongelma

Moro. Ostin juuri e91 jossa sportti penkit ja huomasin tuossa että kuskin penkin lämmitin ei toimi istuin osassa. Selkä osassa toimii hyvin. Mikä mahdollisesti on ongelma ja mitä tehtävissä? Kiitos.
  • Tommix
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 5438
    • S:t Karins

Originally posted by SsamiC View Post
    Moro. Ostin juuri e91 jossa sportti penkit ja huomasin tuossa että kuskin penkin lämmitin ei toimi istuin osassa. Selkä osassa toimii hyvin. Mikä mahdollisesti on ongelma ja mitä tehtävissä? Kiitos.
    Vastuslanka poikki, liittimet ok? Korjattavissa tuo kuitenkin on. Pajalta kysymään hintaa rempalle jos ei itse halua penkkiä purkaa ja vastusmattoa vaihtaa.
    Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
    Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
    ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
    Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

Comment

• SsamiC
      Newbiemmer
      • Oct 2020
      • 7
      • Helsinki

Originally posted by Tommix View Post
      Vastuslanka poikki, liittimet ok? Korjattavissa tuo kuitenkin on. Pajalta kysymään hintaa rempalle jos ei itse halua penkkiä purkaa ja vastusmattoa vaihtaa.
      Kiitos nopeasta vastauksesta. Olen niin käsi autojen kanssa että en ite lähde purkaa penkkiä. Onko tietoa miten pystyisin paikantamaan oikean liittimen penkin alta? olettaen että se on penkin alla. Sinne vähän jo kattelinki mutta siellä oli niin paljon littimiä. Täyssähkö jakkara muistilla niin olettaisin että niitäkin liittimiä loytyy sieltä alta

Comment

• mla
        Bimmer Rookie
        • Jul 2006
        • 83
        • Tampere

Moi, jos selkänoja kuitenkin lämpiää niin vika on melko varmasti istuinosan lämmitysvastuksessa. Tässä linkki ohjeisiin joilla lämmitysvastuksen saa vaihdettua: https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=379592

Osa taisi olla vajaan satasen, ja puoli päivää meni itse vaihtaen. Varaudu siis 400 euron laskuun jos teetät homman liikkeessä.

-mika

Comment

• -challenger-
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2009
          • 2150
          • L a h t i

Ootko nyt ihan varma ettei edellinen omistaja ole idrivestä säätänyt että pelkkä selkänoja lämpiää ? Tarkistappas se sieltä nyt ihan ensimmäisenä

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎