Mulle tarjottiin vaihdossa 2007 318 2.0 dieselillä ja manuaalilla. Jostain lueskelin että just tuossa '07 korvilla olisi koneen tyyppi muuttunut, niin mistä osaan katsoa että onko tässä juuri se paskalla jakopäällä oleva?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
318d väärällä koneella?
Collapse
X
-
Originally posted by BenDilde View PostMulle tarjottiin vaihdossa 2007 318 2.0 dieselillä ja manuaalilla. Jostain lueskelin että just tuossa '07 korvilla olisi koneen tyyppi muuttunut, niin mistä osaan katsoa että onko tässä juuri se paskalla jakopäällä oleva?
Laitat tuonne auton rekkarin niin 9/10 kerrasta kertoo auton moottorityypin. Jos on M47 on järjellisellä jakopäällä ja jos on n47 on paskalla jakopäällä.
E39 M5
-
-
Originally posted by Paabo View Posthttps://www.biltema.fi/autoilu---mp?...SABEgL7PvD_BwE
Laitat tuonne auton rekkarin niin 9/10 kerrasta kertoo auton moottorityypin. Jos on M47 on järjellisellä jakopäällä ja jos on n47 on paskalla jakopäällä.
'01 E39 520iA
Comment
-
-
Originally posted by BenDilde View PostBiltema ei antanut, mutta Motonetin sivut antoi koneeksi M47 joten voisi olla toimiva. Millainen tuo kiesi muuten on? Farkkukorinen, tosiaan manuaali ja onhan sillä jo 400tkm ajettuE39 M5
Comment
-
-
Tuon verran ajettuun M47 saa jo jakoketjurempan tehdä tai ainakin syytä olisi tehdä. N47 ketjuremppa on jo tehty ja todennäköisesti laitettu kasaan paremmilla osilla, joten en näkisi huolta siitä. Itse valitsisin N47 jo noiden vuoksi ja onhan se nyt toisen sukupolven tekniikalla vrt M47.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostTuon verran ajettuun M47 saa jo jakoketjurempan tehdä tai ainakin syytä olisi tehdä. N47 ketjuremppa on jo tehty ja todennäköisesti laitettu kasaan paremmilla osilla, joten en näkisi huolta siitä. Itse valitsisin N47 jo noiden vuoksi ja onhan se nyt toisen sukupolven tekniikalla vrt M47.
Comment
-
Comment