Käytin autoa syksyllä kolarikorjauksessa (pieni parkkipaikkamälli) jossa korjasivat ja maalasivat etupuskurin, ilmeisesti eivät tehneet etulampuille mitään vaikka oikeassa oli jokin särö ja lupasivat fiksata.
En ole juurikaan autolla ajellut koronan takia, mutta katsastuksessa joulun alla sanoi ukko suullisesti että oikea etuvalo näyttää liian alas. Nyt kiinnittänyt huomiota että näyttää tosi alas, ja kun yritin parkkihallissa säätää kohdilleen niin on ns. säädetty tappiin ylöspäin eli ei enää säätövaraa. En tiedä ovatko jotenkin sen kuuskolo-säätönupinkin rikkoneet kun jäi ns. avaimeen.
- Auto on 2009 E90LCI, ja Xenon valot
- Ei mitään vikakoodeja
- Käynnistyksen yhteydessä käyttää molemmat valot kyllä alhaalla ja nostaa ylös, eli lienee korkeudensäätömoottorit kunnossa
Voisko olla niin että on asennettu päin vittua vai mitä tässä tekisi? Ei huvittaisi palauttaa korjaamoon koska se on taas oma prosessinsa raahata autoa sinne ja hakea takas.
Löysin tälläisen dokkarin, mutta ei mielestäni päde tähän..
https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/20...48275-9999.pdf
En ole juurikaan autolla ajellut koronan takia, mutta katsastuksessa joulun alla sanoi ukko suullisesti että oikea etuvalo näyttää liian alas. Nyt kiinnittänyt huomiota että näyttää tosi alas, ja kun yritin parkkihallissa säätää kohdilleen niin on ns. säädetty tappiin ylöspäin eli ei enää säätövaraa. En tiedä ovatko jotenkin sen kuuskolo-säätönupinkin rikkoneet kun jäi ns. avaimeen.
- Auto on 2009 E90LCI, ja Xenon valot
- Ei mitään vikakoodeja
- Käynnistyksen yhteydessä käyttää molemmat valot kyllä alhaalla ja nostaa ylös, eli lienee korkeudensäätömoottorit kunnossa
Voisko olla niin että on asennettu päin vittua vai mitä tässä tekisi? Ei huvittaisi palauttaa korjaamoon koska se on taas oma prosessinsa raahata autoa sinne ja hakea takas.
Löysin tälläisen dokkarin, mutta ei mielestäni päde tähän..
https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/20...48275-9999.pdf
Comment