Hei, tätä aihetta on käsitelty vanhemmissa ketjuissa, mutta tuoreinkin on jo useamman vuoden takaa joten ajattelin nostaa uuden. Ongelma on siis huono radion kuuluvuus. Auto on ollut minulla nyt kuukauden, jonka jälkeen tapahtunut seuraavaa:
- Korjattu takakontin oikeanpuolen johtoläpiviennistä puna-musta johto.
- Mitattu antennivahvistimelle tulevasta liittimestä jännitteet 4 - 12 v, eli johtosarjoissa ei pitäisi olla vikaa
- antennivahvistimelta lähtevään koaksikaapeliin kun laittaa kuoritun johdonpätkän niin kuuluvuus vähän paranee
Eri foorumeita kun olen selaillut niin osa kohtalotovereista on saanut helpotusta vahvistimen vaihtamisesta, osa taas ei. Ei viitsisi 200eur osaa lähteä ostamaan ilman varmuutta että siinä on vika.
Onko vielä jotain keinoa, jolla voisi selvittää missä vika on?
- Korjattu takakontin oikeanpuolen johtoläpiviennistä puna-musta johto.
- Mitattu antennivahvistimelle tulevasta liittimestä jännitteet 4 - 12 v, eli johtosarjoissa ei pitäisi olla vikaa
- antennivahvistimelta lähtevään koaksikaapeliin kun laittaa kuoritun johdonpätkän niin kuuluvuus vähän paranee
Eri foorumeita kun olen selaillut niin osa kohtalotovereista on saanut helpotusta vahvistimen vaihtamisesta, osa taas ei. Ei viitsisi 200eur osaa lähteä ostamaan ilman varmuutta että siinä on vika.
Onko vielä jotain keinoa, jolla voisi selvittää missä vika on?
Comment