Originally posted by expertti
View Post
Bmw e91 narisee
Collapse
X
-
Uusi pusla meni melkein käsin paikoilleen. Vanha ei, piti käyttää työkalua. Sitä en sitten tiedä oliko vanhassa käytetty myös lukitetta, ei tullut otettua kuvia. Tiukka oli ainakin ottaa pois, ulosvetäjä oli enemmän kuin tarpeen. Lemförsit on tilattu. FAG puslat meni ilmeisesti romutukivarsien mukana keräykseen, ei ole mistä mitata ulkomittaa.Originally posted by jr66 View Post
Onko välystä paljon ? Toimiiko eli pitääkö lukite kun vääntöä tulee joka suuntaan ?
Vääntöä joka suuntaan? Eikös tuo pusla ole "vain" alatukivarren jatkona, pehmentämässä.... Kuten muutkin takapään tukivarret?
Ja siitä lukitteesta, olisiko antaa suosituksia....?Last edited by expertti; 02-10-2024, 19:25.
Comment
-
Entä tietääkö joku, mikä on tuon narinahelan asennuskohta? Onko se keskellä reikää, vaiko hieman sivussa? Omassani toinen näyttäs olevan keskellä ja toinen puoli hieman sivussa puslan keskikohdasta. TIS kertoo että käyttävät jotain erikoishylsyä asennuksessa joka stoppaa kun pusla oikealla kohdalla reiässä...
Comment
-
Vaikka se saisi tietysti oikeassa kohtaa olla niin tuskin se millistä on kiinni. Joskus 15V sitten asensin E36 alapalloniveliä niin Meylet oli väljiä reikään. Lemförder oli tiukka kuten kuuluu. Veikkaan että tossakin narinahela väärällä halkaisijalla.Originally posted by expertti View PostEntä tietääkö joku, mikä on tuon narinahelan asennuskohta? Onko se keskellä reikää, vaiko hieman sivussa? Omassani toinen näyttäs olevan keskellä ja toinen puoli hieman sivussa puslan keskikohdasta. TIS kertoo että käyttävät jotain erikoishylsyä asennuksessa joka stoppaa kun pusla oikealla kohdalla reiässä...
Comment
-
No miksiköhän niitä tukivarsia autoissa on ? Siksi että pyörä pysyy kiinni eikä heilu joka suuntaan eli em. osat estää sen heilumisen jolloin niihin kohdistuu vääntöä joka suuntaan.Originally posted by expertti View Post
Uusi pusla meni melkein käsin paikoilleen. Vanha ei, piti käyttää työkalua. Sitä en sitten tiedä oliko vanhassa käytetty myös lukitetta, ei tullut otettua kuvia. Tiukka oli ainakin ottaa pois, ulosvetäjä oli enemmän kuin tarpeen. Lemförsit on tilattu. FAG puslat meni ilmeisesti romutukivarsien mukana keräykseen, ei ole mistä mitata ulkomittaa.
Vääntöä joka suuntaan? Eikös tuo pusla ole "vain" alatukivarren jatkona, pehmentämässä.... Kuten muutkin takapään tukivarret?
Ja siitä lukitteesta, olisiko antaa suosituksia....?
Comment
-
Juu,ilman muuta. Tukivarsia 5kpl on eri suunnista kohti pyörännapaa. Kaikki yhdessä pitää renkaat suorassa.Originally posted by jr66 View Post
No miksiköhän niitä tukivarsia autoissa on ? Siksi että pyörä pysyy kiinni eikä heilu joka suuntaan eli em. osat estää sen heilumisen jolloin niihin kohdistuu vääntöä joka suuntaan.
Comment
-
Sanoisin kyllä, että jos silmä on väljä niin on romulaatikkokamaa tuo. Itse en ainakaan uskaltaisi käyttää.Originally posted by expertti View Post
Uusi pusla meni melkein käsin paikoilleen. Vanha ei, piti käyttää työkalua. Sitä en sitten tiedä oliko vanhassa käytetty myös lukitetta, ei tullut otettua kuvia. Tiukka oli ainakin ottaa pois, ulosvetäjä oli enemmän kuin tarpeen. Lemförsit on tilattu. FAG puslat meni ilmeisesti romutukivarsien mukana keräykseen, ei ole mistä mitata ulkomittaa.
Vääntöä joka suuntaan? Eikös tuo pusla ole "vain" alatukivarren jatkona, pehmentämässä.... Kuten muutkin takapään tukivarret?
Ja siitä lukitteesta, olisiko antaa suosituksia....?e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
Comment