Oma manuaali -08 N47 320diisseli alko sekoilemaan sen jälkeen kun olin käytättänyt akkua irti +30min
Sekoilulla tarkoitan: Hehkujen lämmitys valo ~3s ja sen jälkeen tyhjäkäynnin nousu suoraan käynnistyksestä 1200rpm (ei aina) ja kaasun herkkyys ihan älytön. Saman tempun tekee 80km matkalla jopa 3x (kesken ajon siis tietenkin). Toisena sekoiluna on ettei jotenkin ymmärrä pitää vakionopeudensäätimeen laitettua nopeutta 90 vaan tiputtaa satunnaisesti 85 ja ei enään nosta takas...
Tuon 1200rpm tyhjäkäynnin ja kaasuherkkyyden olen jotenkin aina olettanut olevan dpf regeni kun on aikaisemmin tehny, mutta 80km matkalla 3x???
Auto on ohjelmoitu joskus kuuleman mukaan 220hp:eeksi ja kävi jakoketjun vaihdossa hiljattain. EGR on ja todennäköisesti myös DPFkin tallella (vaikka käynnistäessä tuleekin musta pilvi ja täyskaasulla myös) Ei tosiaankaan ole ennen edellämainittua akun irroitusta sekoillut näin..
Mikä avuksi??
Sekoilulla tarkoitan: Hehkujen lämmitys valo ~3s ja sen jälkeen tyhjäkäynnin nousu suoraan käynnistyksestä 1200rpm (ei aina) ja kaasun herkkyys ihan älytön. Saman tempun tekee 80km matkalla jopa 3x (kesken ajon siis tietenkin). Toisena sekoiluna on ettei jotenkin ymmärrä pitää vakionopeudensäätimeen laitettua nopeutta 90 vaan tiputtaa satunnaisesti 85 ja ei enään nosta takas...
Tuon 1200rpm tyhjäkäynnin ja kaasuherkkyyden olen jotenkin aina olettanut olevan dpf regeni kun on aikaisemmin tehny, mutta 80km matkalla 3x???
Auto on ohjelmoitu joskus kuuleman mukaan 220hp:eeksi ja kävi jakoketjun vaihdossa hiljattain. EGR on ja todennäköisesti myös DPFkin tallella (vaikka käynnistäessä tuleekin musta pilvi ja täyskaasulla myös) Ei tosiaankaan ole ennen edellämainittua akun irroitusta sekoillut näin..
Mikä avuksi??
Comment