Hei arvoisat kanssabemaristit!
Otsikossa olevasta automallista kampiakselin hihnapyörä (vibration damper) vaihdettiin n 400 km sitten, alkoi ääntämään uudestaan ja vaihdettiin takuuseen uudestaan (samalla vesipumppu vaihdettiin). Nyt olen ajanut autolla vaihdon jälkeen n.100 km ja kiihdytyksessä ohjaustehostin lähti pois pelistä, laturin valo syttyi ja katsoin konepelllin alle, eikä kumpikaan moniurahihna pyörinyt, muilla kokemuksia, että mistä tälläinen voisi johtua? Molemmat hihnat kuitenkin paikoillaan.
Voiko tuo kampiakselin hihnapyörä olla esim asennettu väärin ja luistaa akselin päästä tms? Tai muuten vain sekundakamaa?
Nöyrimmät kiitoksen jo etukäteen vastauksista!
Otsikossa olevasta automallista kampiakselin hihnapyörä (vibration damper) vaihdettiin n 400 km sitten, alkoi ääntämään uudestaan ja vaihdettiin takuuseen uudestaan (samalla vesipumppu vaihdettiin). Nyt olen ajanut autolla vaihdon jälkeen n.100 km ja kiihdytyksessä ohjaustehostin lähti pois pelistä, laturin valo syttyi ja katsoin konepelllin alle, eikä kumpikaan moniurahihna pyörinyt, muilla kokemuksia, että mistä tälläinen voisi johtua? Molemmat hihnat kuitenkin paikoillaan.
Voiko tuo kampiakselin hihnapyörä olla esim asennettu väärin ja luistaa akselin päästä tms? Tai muuten vain sekundakamaa?
Nöyrimmät kiitoksen jo etukäteen vastauksista!
Comment