Kaikessa yksinkertaisuudessa neliveto lasahti, ilmeisesti kaikki meni kerralla. Servon ohjausboxi lasahti, servn eli jakovaihteiston ohjausmoottorin vastus lasahti ja ilmeisesti myös jakovaihteisto samassa rytäkässä,onko tämä mahdollista tai todennäköistä. Ensin tietenkin epäiltiin että pelkkä servo meni ja ostin halvalla uuden tarvike servon tilalle, se ei toiminut yhtään ei pyörähtänyt vähääkään kun koneella antoi käskyn tällöin oli siis jo uusi moottorin ohjain paikalla, ostin vanhaan servoon uuden vastuksen ja kytkin sen uuden ohjausboxin kanssa paikalleen, servo selvästi pyöri mutta jakovaihteistossa ei ilmeisesti tapahtunut mitään. Vikavalot sammu kun koneella nollasi mutta kun auton löi käyntiin ja aloin ajamaan tallista ulos kokeillakseni että alkoiko homma pelittämään,no kaksi metriä kerkesin pakittamaan kun vikavalot läsähti takaisin tauluun. Mikä avuksi? Millä saisin varman tiedon että jakovaihteisto on paskana että en nyt mene tuhlaamaan tonnia uuteen/käytettyyn. Voiko vika piileä jossakin muualla tai voiko olla että asennuksessa on mennyt jokin pieleen.