Tavoitteena olisi saada lisää ääntä ulos kiisselistä. DPF avarruksen jälkeen jo paranikin kivasti. Vinkkejä mistä saisi hommattua e92 335d:hen vakio takapönttöjen tilalle sopivan suoran putken? Onko tullut sanomista katsastuksessa tuollaisella?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
335d lisää ääntä putkesta
Collapse
X
-
haetaanko tässä bolt-on suoraa putkea vai onko mahdollista tehdä itse, jos on, niin vaikka motonet tai no voihan sen tehdä pakoputki klemmareilla, niin ei tarvii hitsailla välttämättä ja katsastuksessa tulee sanomista jos katsuri huomaa, toisilla ei ole ollut ongelmia toisilla taas on ollutEx:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
-
-
Originally posted by Bafelo View PostNo mutta eikös toi nyt aika hyvälle kuulosta jos tuosta vilkaiset (kelaa puoleen väliin):
https://youtu.be/VW2Arx6Qss0Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by Bafelo View PostEnsisijaisesti bolt-on. Jos ei löydy niin sitten täytyy varmaan koittaa väkertää itse. Onkos porukka tosiaan itse tehnyt huilunsa?
Mulla on eri Bmw mallissa tuollainen(huonokuulo itsellä), niin sopivan "hiljainen", mutta ääntää kuuluu kyllä korkealla kierroksella, mulla on pelkästää tuo.
Ainakin voisin kuvitella että ahtimen vihellys kuuluisi voimakkaasti:thinkLast edited by MikeDry; 27-05-2022, 08:45.Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Comment
-
-
Joku tollainen yleismaailmallinen vaimennin pelkän rännin sijaan voisi olla enemmän katsurinkin mieleen.
335 tuo putkisto menee näin:
Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users.
Eli jos nappaa poikki heti ennen takapönttöä niin siihen menisi molemmille puolille omat pöntöt tai putket pienellä mutkan pätkällä oikeaan kulmaan. Kannakkeet sitten vielä jotenkin kohilleen. Ei varmaan paha homma jos olisi tilat ja välineet tehdä. Täytyypä kysellä.E92 335d & F31 318d
Ex:
E30 316, E81 116d, E91 320d
Comment
-
-
Originally posted by Bafelo View PostJoku tollainen yleismaailmallinen vaimennin pelkän rännin sijaan voisi olla enemmän katsurinkin mieleen.
335 tuo putkisto menee näin:
Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users.
Eli jos nappaa poikki heti ennen takapönttöä niin siihen menisi molemmille puolille omat pöntöt tai putket pienellä mutkan pätkällä oikeaan kulmaan. Kannakkeet sitten vielä jotenkin kohilleen. Ei varmaan paha homma jos olisi tilat ja välineet tehdä. Täytyypä kysellä.
https://www.btcf.fi/forum/showpost.p...98&postcount=7
Toi olisi yksinkertaisin, tietysti jos ei välttämättä oo välineitä ja paikkaa missä tehdä, mutta tuollaisen voi vaikka paikallinen pakoputki korjaamo paja tms tehdäEx:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Comment
-
-
Originally posted by MikeDry View PostJust katoin miten tässä on tehty
https://www.btcf.fi/forum/showpost.p...98&postcount=7
Toi olisi yksinkertaisin, tietysti jos ei välttämättä oo välineitä ja paikkaa missä tehdä, mutta tuollaisen voi vaikka paikallinen pakoputki korjaamo paja tms tehdäE92 335d & F31 318d
Ex:
E30 316, E81 116d, E91 320d
Comment
-
Comment