Kävi niin että pari vikkoa seisseen auto akku oli niin tyhjä että oli jäätynyt.
Uudella akulla toimii taas. Entinen akku oli 95ah agm exide jollaista ei tosin mikään suosita edes tuohon. (07 N54 man).
Koodeja mitä historiassa ollut itseasiassa kesästä asti seuraava
-2DED power management, standby current control
Myöhemmin syksyllä sanut kaksi kaveria lisää
-2DC3 Control clamp 15
-2E8E Intelligent battery sensor, signal transmission
Nyt oli yön yli uusi akku paikoillaan niin aamulla jännite oli 12,6v. Mittaus tapa oli niin että piuha vedetty takaluukun raosta joten auto ei ollut hereillä mitatessa. Lataus jännite oli 15,03v ajon jäljiltä.
CA kahvat löytyy.
Uudella akulla toimii taas. Entinen akku oli 95ah agm exide jollaista ei tosin mikään suosita edes tuohon. (07 N54 man).
Koodeja mitä historiassa ollut itseasiassa kesästä asti seuraava
-2DED power management, standby current control
Myöhemmin syksyllä sanut kaksi kaveria lisää
-2DC3 Control clamp 15
-2E8E Intelligent battery sensor, signal transmission
Nyt oli yön yli uusi akku paikoillaan niin aamulla jännite oli 12,6v. Mittaus tapa oli niin että piuha vedetty takaluukun raosta joten auto ei ollut hereillä mitatessa. Lataus jännite oli 15,03v ajon jäljiltä.
CA kahvat löytyy.
Comment