Announcement

Collapse
No announcement yet.

E90 Penkinlämmittäjät mykkänä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • saloma
    Newbiemmer
    • Apr 2013
    • 6
    • salo

    E90 Penkinlämmittäjät mykkänä

    Osaisko joku hieman jeesata kun on nyt tullut pähkäiltyä jo ihan riittävästi penkinlämmitinongelman kanssa.


    Potilas E90 2008 320i ja molemmat penkinlämmittäjät täysin mykkänä. Ei syty minkäänlaista vihreää lediä tuohon nappulan viereen. Sulake kartta kateissa ja olen yrittänyt etsiä oikeaa karttaa netistä mutta kaikki sulkerasiat ovat erilaisia.... Jos sattuis olemaan joko ohjaussulake tai onko sitten päälinjan sulake palanut...


    Koitan liittää tähän kuvan sulakerasiasta. olen testaillu sulakkeita 3,10,29,32,37,45,46,52



    Attached Files
    --------------------------
    Onneksi meillä on näitä autoja
    E30, E30, E34, E32, E39, E39, E46, E90
  • Cunttory
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2004
    • 1772
    • Kuopio

    #2
    On foorumille postailtu useaan kertaan sulakekarttasivusto.

    Jatkoa ajatellen kannattaa hankkia yleismittari, jolla voi soitella sulakkeet.


    Last edited by Cunttory; 08-03-2023, 19:14. Reason: kuvan lisäys
    Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

    Comment

    • mmie
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2012
      • 505
      • Kouvola

      #3
      Ei kai tuohon voisi IBS mitenkään liittyä, jos semmoinen autossa on?

      Itte aikoinaan pähkäilin hetken toimimattoman takalasinlämmittimen kanssa, jonka IBS päätti toisinaan akun takia ottaa pois pelistä. Akun "huonoutta" ei kyllä startatessa vielä huomannut. Tosin nappiin taisi kyllä syttyä valo, mutta lasi ei sulanut.

      Muistaakseni penkinlämmittimet kuuluu myös ensimmäisten karsittavien kulutuslaitteiden listalle.
      ex e36 325
      ex e46 328
      e92 335i FBO
      Ducati 900S ie
      KTM 640
      Suzuki GT550
      Honda CBR600

      Comment

      • kooma
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2004
        • 1017
        • Pikis

        #4
        Sitä että säästeleekö auto virrankulutuksia ainakin omassa E90 aikoinaan oli helppo testata, laittaa lämppärin puhalluksen täysille siitä normaalista tason säädöstä ja sitten laittaa tuulilasin huurteenpoiston päälle. Jos huurteenpoistolla puhaltimen kierrokset nousee, on säästöt päällä. Jos vain muuttuu ilman ohjaus niin sitten ei ole siitä kyse. Sitten kun tuohon korva harjaantuu niin sen osaa kertoa heti siitä kun säätää tasoa että säätyykö puhallin oikeasti täysille vai jääkö se vajaaksi.
        Tällä hetkellä: i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎