E90 M57 toimii muuten ihan pirun hienosti, mutta, joku silloin tällöin häiritsevä resonointi pukkaa ilmenemään ajoittain. Itse veikkaan tuota pirullista kaksimassapska -systeemiä. Tuota hämärää vikaa ilmenee ainoastaan silloin kun ajon päätteeksi antaa koneen ja turbon hiukan jäähtyä. Ihan kuin joku tärisee joutokäynnillä... Moottori itsessään käy aivan niin nätisti kuin kolmelitraisen kuutosen pitääkin. Resonointi katoaa kun polkaisee kaasua...
Rundikello on aivan vakaa ja kierrokset on ihan stabiilit. Tärinä tuntuu mutta mitään muutoin outoa ei näy. Tärinä katoaa kun antaa happea koneelle ja lähes aina tämän jälkeen ei uusiudu.
Täydellisen kytkinremontin jälkeen on ajettu noin kymppitonni. Remontissa uusittiin kaikki pyörivät osat sekä värinänvaimennin ja koneen kaikki kumityynyt. :think
Rundikello on aivan vakaa ja kierrokset on ihan stabiilit. Tärinä tuntuu mutta mitään muutoin outoa ei näy. Tärinä katoaa kun antaa happea koneelle ja lähes aina tämän jälkeen ei uusiudu.
Täydellisen kytkinremontin jälkeen on ajettu noin kymppitonni. Remontissa uusittiin kaikki pyörivät osat sekä värinänvaimennin ja koneen kaikki kumityynyt. :think