Announcement

Collapse
No announcement yet.

E91 - 3D Angel eyes halogeni umpioiden asennus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • juha_335i
    BTCF Member
    • Sep 2016
    • 44
    • Vantaa

E91 - 3D Angel eyes halogeni umpioiden asennus

Moro,

Kysytään viisaammilta tai jos joku törmännyt vastaavaan probleemaan ja kenties tietää ratkaisun. Itse kun en ehkä ymmärrä

Autoni 2008/08 E91 ja aattelin päivittää umpiot tuoreemmiksi.
    Tilasin:

Periaatteessa plug and play umpiot. Ota vanha säätömoottori ja laita uuteen umpioon.

Vanha moottori, josta menee piuhat umpiossa olevaan isoon liittimeen.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230421_172802.jpg
Views:	1
Size:	121.1 KB
ID:	4859976

Uudessa umpiossa on "kummallinen" 2x2 liitin joka menee isoon liittimeen, eli olettaisin että se voisi olla säätömoottoriin liittyvä, voin hyvinkin olla väärässä. Toisaalta kyseinen liitin ei vanhaan moottoriin mene, koska moottorin kyljessä oleva liitin on yksi rivinen liitin.
    Toisaalta säätömoottorin uusi kansi puuttuu, kenties. Vanhaa ei hirveesti voi käyttää jos sitä ei modaa. Mutta epäilisin, että se ei ole tarkoitus.

Olen ollut myyjäliikkeen kanssa yhteydessä, mutta vähän niihkeesti tullut vinkkejä. Enkä jaksa alvariinsa vanhoja umpioita irroitella, kun siihenkin saa useamman tunnin menemään

Eli jos vinkkejä kuinka edetä, niin saa antaa
    Attached Files
    • May 2010
    • 2716
    • .fi

on kyllä niin rumat johdot ko. umpioiden takana, että itse sinun tilanteessa koittaisin purkaa kaupan.
    joo ei varmasti ole apua tästä, mutta pakko silti todeta.
    Sorry I'm Not Sorry
    E34 540iA 93 sedan
    E34 540iA 93 sedan
    E39 530iA 00 touring

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡