Tervehdys kaikille,
Tuli ensinmäinen bemari hommattua, rakennellut päänsääntöisesti GM laitteita lähes 20v. Mukava kun ei ole tuttua samaa laittamista. Olen aina tykännyt että laite pitää olla kunnossa. Mennäänpä aiheeseen.
E93 335i N54 vm 2008, automaatti, km 138tkm.
Nyt ongelmana että kylmänä usein sytyttää akunlataus valon noin 30 sek ajaksi. Virhe koodit mitä antaa vaihtelevasti ovat
2DED DME Power management closed curret violation
2F7E DME engine switch off-time, plausibility
2FDB Fuel high pressure nach freigabe der einspritzur
Motti valon sytyttää tuosta 2F7E koodista.
-Voisiko laturin jännittensäädin olla huono (laturi uusi)?
- Aftermarket radio tai LCD mittaristo?
-Korkeapainepumppu/suuttimet vaihtoon?
Auton päivitykset viimeisen 1-2kk ajalta.
-Akku AGM 95ah
-jäähdytin
-ohjaustehostimen pumppu
-vesipumppu ja termostaatti
-venttiilikopan tiiviste
-hihna,kiristäjät, rullat ja alumiininen ohajustehostimen pumpun pyörä
-tulpat 1 aste kylmemmät
-precision sytytyspuolasarja
-katittomat downpipet
-5" cooleri
-turbojen inletit silikooni burgermotors
-burgermotors ilmansuodattimet
-Eonon android radio
-peruutuskamera
-LCD mittaristo
-laturi
-castrol 5-40w ja suodatin
-loota ja peräöljyt
-vanteet ja renkaat
- MHD stage 2+ moottoriohjelma
-XHP stage 3 vaihteistoohjelma
-Msport korisarja
-Msport koko sisusta
-tehtaan takaisinkutsu kampanjat
-burgermotors bias boost adapteri
-burgermotors öljynkeräys-säiliö
-burgermotors PVC venttiili
-alipaineletkut
tulossa
-VRSF ahtoputki ja dumppi. Turbosmart tai HKS. Nyt joku edellisen omistajan tuntematon putki ja dumppi.
Tosiaan mitään aikaisempaa kokemusta bemarien sielun elämään juuri ole, mutta tuo MHD ohjelmointi, nyt kartta v10 ja E98 bensalla ajelen. Täältä varmasti löytyy asiantuntijoita custom säätöihin.
Tuli ensinmäinen bemari hommattua, rakennellut päänsääntöisesti GM laitteita lähes 20v. Mukava kun ei ole tuttua samaa laittamista. Olen aina tykännyt että laite pitää olla kunnossa. Mennäänpä aiheeseen.
E93 335i N54 vm 2008, automaatti, km 138tkm.
Nyt ongelmana että kylmänä usein sytyttää akunlataus valon noin 30 sek ajaksi. Virhe koodit mitä antaa vaihtelevasti ovat
2DED DME Power management closed curret violation
2F7E DME engine switch off-time, plausibility
2FDB Fuel high pressure nach freigabe der einspritzur
Motti valon sytyttää tuosta 2F7E koodista.
-Voisiko laturin jännittensäädin olla huono (laturi uusi)?
- Aftermarket radio tai LCD mittaristo?
-Korkeapainepumppu/suuttimet vaihtoon?
Auton päivitykset viimeisen 1-2kk ajalta.
-Akku AGM 95ah
-jäähdytin
-ohjaustehostimen pumppu
-vesipumppu ja termostaatti
-venttiilikopan tiiviste
-hihna,kiristäjät, rullat ja alumiininen ohajustehostimen pumpun pyörä
-tulpat 1 aste kylmemmät
-precision sytytyspuolasarja
-katittomat downpipet
-5" cooleri
-turbojen inletit silikooni burgermotors
-burgermotors ilmansuodattimet
-Eonon android radio
-peruutuskamera
-LCD mittaristo
-laturi
-castrol 5-40w ja suodatin
-loota ja peräöljyt
-vanteet ja renkaat
- MHD stage 2+ moottoriohjelma
-XHP stage 3 vaihteistoohjelma
-Msport korisarja
-Msport koko sisusta
-tehtaan takaisinkutsu kampanjat
-burgermotors bias boost adapteri
-burgermotors öljynkeräys-säiliö
-burgermotors PVC venttiili
-alipaineletkut
tulossa
-VRSF ahtoputki ja dumppi. Turbosmart tai HKS. Nyt joku edellisen omistajan tuntematon putki ja dumppi.
Tosiaan mitään aikaisempaa kokemusta bemarien sielun elämään juuri ole, mutta tuo MHD ohjelmointi, nyt kartta v10 ja E98 bensalla ajelen. Täältä varmasti löytyy asiantuntijoita custom säätöihin.
Comment