Nyt alkaa pikkuhiljaa Ärsyttämään tuo vain vajaa 20 tuhatta ajetun kaksimassapskan käytös...
Mistä tilalle "perinteinen" tavallinen kytkin?
Kyseessä siis 2007 vuosimallin E90 korinen bemu jossa kolmelitrainen M57 kone. Loota on kuuslovinen ZF:n valmiste.
Laitteeseen uusittiin joitakin vuosia sitten Luk:in uusi täydellinen kytkin"paketti", eli siis levy+asetelma+painelaakeri+kaksimassavauhtipyörä+p ultit. Samalla uusittiin myös kampuran värinänvaimennin.
Pikkuhiljaa on tuo kytkin alkanut "oireilemaan".
Täristää joutokäynnillä, joka tasaantuu kytkinpolkimen alaspainamalla.
Rundikello ei "noteeraa" mitään tärinää...
Oireet eivät tule aina ilmi. Koneen ja laatikon kannatinkumit on uusittu, ei vaikutusta.
Ollaan etsitty syytä ja mahdollista korvaavaa ns. kiinteää, perinteistä kytkintä normi-vauhtipyörällä. Ei vaan meinaa löytyä...
Hyviä vinkkejä/ohjeita kaivataan...
Mistä tilalle "perinteinen" tavallinen kytkin?
Kyseessä siis 2007 vuosimallin E90 korinen bemu jossa kolmelitrainen M57 kone. Loota on kuuslovinen ZF:n valmiste.
Laitteeseen uusittiin joitakin vuosia sitten Luk:in uusi täydellinen kytkin"paketti", eli siis levy+asetelma+painelaakeri+kaksimassavauhtipyörä+p ultit. Samalla uusittiin myös kampuran värinänvaimennin.
Pikkuhiljaa on tuo kytkin alkanut "oireilemaan".
Täristää joutokäynnillä, joka tasaantuu kytkinpolkimen alaspainamalla.
Rundikello ei "noteeraa" mitään tärinää...
Oireet eivät tule aina ilmi. Koneen ja laatikon kannatinkumit on uusittu, ei vaikutusta.
Ollaan etsitty syytä ja mahdollista korvaavaa ns. kiinteää, perinteistä kytkintä normi-vauhtipyörällä. Ei vaan meinaa löytyä...
Hyviä vinkkejä/ohjeita kaivataan...
Comment