Elikkä tossa alkukesästä levähti korkeapainepumppu, sen jälkeen tehty seuraavat toimenpiteet: pumppu vaihdettu, suuttimet vaihdettu, linjat putsattu, tankki putsattu, railpaineen säädin vaihdettu sekä paineanturi, määränsäädin vaihdettu, tankinpumppu vaihdettu, polttoainesuodatin vaihdettu. Jotain saatto jäädä mainitsematta mutta ongelma on ton remontin jälkeen että auto ei nosta railpaineita, ajettu istalla bleed-ohjelma ja antaa vikakoodia 004B90 tällä hetkellä eli rail-paine startatessa ja viimeiseksi tänään tarkistettu siirtopumpun ohjain? Onko kellään ideoita/vinkkejä antaa mitä kannattaisi seuraavaksi lähteä kokeilemaan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
N47 320d railpaineongelmat (apuja kaivataan)
Collapse
X
-
Istan bleed toiminto ilmaa ainoastaan matalapainelinjat kp-pumpulle asti, nyt kun kaikki on tyhjänä, niin jos ei pysty aukomaan suutinputkia niin pitkään pyörityttää.
Tuo sigun jeekuusykkösen m57 suuttimien vaihdon, ja korkeapainepumpun tiivisteiden vaihdon jälkeen pyöritytti yhteensä lähes viitisen minuuttia ennen kuin lähti. (ja ei, en starttaillut koko viittä minuuttia kerralla, vaan ehkä max 15 sekkaa kerralla)EX: Ford mondeo -96"isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
-
-
Originally posted by Itseite View PostElikkä tossa alkukesästä levähti korkeapainepumppu, sen jälkeen tehty seuraavat toimenpiteet: pumppu vaihdettu, suuttimet vaihdettu, linjat putsattu, tankki putsattu, railpaineen säädin vaihdettu sekä paineanturi, määränsäädin vaihdettu, tankinpumppu vaihdettu, polttoainesuodatin vaihdettu. Jotain saatto jäädä mainitsematta mutta ongelma on ton remontin jälkeen että auto ei nosta railpaineita, ajettu istalla bleed-ohjelma ja antaa vikakoodia 004B90 tällä hetkellä eli rail-paine startatessa ja viimeiseksi tänään tarkistettu siirtopumpun ohjain? Onko kellään ideoita/vinkkejä antaa mitä kannattaisi seuraavaksi lähteä kokeilemaan?
Comment
-
-
No jo on kommentti. Ecuhan ei anna suuttimille lupaa aueta ennen kuin railpaine on jossain 250bar hujakoilla, ja huonostihan se sinne nousee jos kaikki paikat on ilmaa täynnä.
Putket auki hetkeksi että sieltä alkaa nafta tulla ja sitten putket kiinni niin huomattavasti nopeemmin ja vähemmällä starttaamisella selviää.
Eihän kyse ole suuttimien ilmaamisesta vaan pumpun, railin ja putkien ilmaamisesta.
Jos kaikki ilma pitää saada suuttimien läpi pois, niin se on se asia mikä sitä hidastaa.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Vanhan liiton konstit käyttöön ja aukomaan suutinputkia jotta näkee tuleeko sieltä mitään. Sama matalapainepiirille, letku irti cr pumpun päästä.
Ei ole kyllä itsellä koskaan ollut mitään ongelmia ilmojen kanssa minkään Cr koneen kanssa vaikka on ollut purettuna mikä mistäkin. Vaikka tuossa M47 jos käyttää korkeapainepumpun tai suuttimien putket irti niin ei sitä mitenkään tarvitse ilmata vaa napista käyntiin.
Comment
-
Comment