Kertokaas viisaammat mitä vaihtoehtoja on kun E90:n enkelinsilmät pitäisi saada väriltään vastaamaan alkuperäisiä xenoneita? Nythän ne rinkulat loistavat keltaista valoa kun ovat toteutettu normaalilla polttimolla ja näyttävät kohtuullisen typeriltä xenoneiden ympärillä. Tämä polttimoasetelma on vielä sikäli v-mäinen että se on Buimurin oma malli eikä siihen pysty vaihtamaan lamppua.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90 Angel Eyes värin vaihto
Collapse
X
-
Lediksihän tuo menisi. Amerikan maalta näyttää saavan valmiita sarjoja, noin $350 hintaan..
Philipsin myyntimies kehui jotain blue-juttuja ja pakkauksessakin oli (piirretty) kuva jossa E39:sin keulasta loisti "ennen"-kuvassa keltainen valo ja "jälkeen" kuvassa valkoinen. Sain parin polttimoita kun en uskonut niiden toimintaan. Yhden nastankin jouduin polttimoista hiomaan pois jotta ne sopivat alkuperäisiin kiinnityksiin ja tulos näkyy kuvassa. Kusenkeltaiseksi jäi kuten arvelinkin.
Moni näyttää rakennelleen itse ledejä ja hintoja kertoneena näyttää että valmis sarja tulisi ehkä samanhintaiseksi...Last edited by -Tapi; 06-02-2007, 15:41.---
-
-
Originally posted by -Tapi View PostLediksihän tuo menisi. Amerikan maalta näyttää saavan valmiita sarjoja, noin $350 hintaan..
Philipsin myyntimies kehui jotain blue-juttuja ja pakkauksessakin oli (piirretty) kuva jossa E39:sin keulasta loisti "ennen"-kuvassa keltainen valo ja "jälkeen" kuvassa valkoinen. Sain parin polttimoita kun en uskonut niiden toimintaan. Yhden nastankin jouduin polttimoista hiomaan pois jotta ne sopivat alkuperäisiin kiinnityksiin ja tulos näkyy kuvassa. Kusenkeltaiseksi jäi kuten arvelinkin.
Moni näyttää rakennelleen itse ledejä ja hintoja kertoneena näyttää että valmis sarja tulisi ehkä samanhintaiseksi...
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostEihän se sitten niin vaikeaa ollutkaan. Pientä pelailua linssien kanssa ja väri vaihtui. Pitänee laittaa kuvia kunhan ehdin. Kirkkaus hieman kärsi mutta näyttää paljon paremmalta kun väri on kohdallaan.Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?
E30 325i Cabrio M-Tech II -91
EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
EX: E61 530xdAT -07
EX: E60 520dA Sedan -08
EX: F30 320dA xDrive Sport -13
EX: E39 530dAT -02
EX: E36 320iA -91
EX: R1150RT -03
Comment
-
Comment