Tarkoituksena olisi vaihtaa 325i:hin tiuhempi perämurikka vakio 3,23:1 tilalle. Tällaisen saa vaikka 330i automaatista (3,64:1) tai 325i automaatista (3,73:1).
Kertokaapas viisaammat onko näkemystä mahdollisista ongelmista. Nopeusmittarin signaali tulee käsittääkseni ABS antureista joten mittari näyttää oikein muutoksen jälkeenkin mutta onko odotettavissa jotain muita ongelmia elektroniikan kanssa? Mitähän DSC sanoo jos tuohon perään teettäisi samalla lukon? Onko itse vaihtotyössä jotain huomioitavaa? Vetoakselit irti, kardaani irti ja perän kiinnitykset auki niin eikös se ole siinä. Asennus sitten sama kääntäen uusilla stefoilla yms. kilkkeillä. Pitääkö vetoakselien irroituksen jälkeen tehdä jotain toimenpiteitä että murikan sisuskalut pysyvät paikallaan vai onko tällaista vaaraa edes olemassa?
Kertokaapas viisaammat onko näkemystä mahdollisista ongelmista. Nopeusmittarin signaali tulee käsittääkseni ABS antureista joten mittari näyttää oikein muutoksen jälkeenkin mutta onko odotettavissa jotain muita ongelmia elektroniikan kanssa? Mitähän DSC sanoo jos tuohon perään teettäisi samalla lukon? Onko itse vaihtotyössä jotain huomioitavaa? Vetoakselit irti, kardaani irti ja perän kiinnitykset auki niin eikös se ole siinä. Asennus sitten sama kääntäen uusilla stefoilla yms. kilkkeillä. Pitääkö vetoakselien irroituksen jälkeen tehdä jotain toimenpiteitä että murikan sisuskalut pysyvät paikallaan vai onko tällaista vaaraa edes olemassa?