Announcement

Collapse
No announcement yet.

Uusien E60/E90 mittarilukemien ruuvausta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tommix
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 5425
    • S:t Karins

Originally posted by Raimo Miettinen View Post
    Ovatko Suomen ja Saksan merkkiliikkeiden järjestelmät sitten yhteisymmärryksessä toistensa kanssa vai jääkö tuontiauton tiedot Saksanmaalle ja Suomen päässä huoltohistorian kerääminen pitää aloittaa alusta?
    Saksan (merkkiliikkeen) huolto-, kampanjakutsut sekä takuuhuoltotiedot saa myös suomen marmorilta. Samaa (muistaakseni) ISTA LITE:ä käytetään molemmissa maissa...
    Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
    Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
    ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
    Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

Comment

• _juha_
      Bimmer Rookie
      • May 2011
      • 36
      • Finland

Originally posted by Raimo Miettinen View Post
      Ovatko Suomen ja Saksan merkkiliikkeiden järjestelmät sitten yhteisymmärryksessä toistensa kanssa vai jääkö tuontiauton tiedot Saksanmaalle ja Suomen päässä huoltohistorian kerääminen pitää aloittaa alusta?
      Itse kävin saksasta tuodun auton avaimen kanssa merkkiliikkeen tiskillä ja kaikki saksassa tehdyt huollot näkyi, niin määräaikaiset kuin extrahommat.

Comment

• Nettipepe
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2004
        • 1341
        • Kajaani

Originally posted by _juha_ View Post
        Itse kävin saksasta tuodun auton avaimen kanssa merkkiliikkeen tiskillä ja kaikki saksassa tehdyt huollot näkyi, niin määräaikaiset kuin extrahommat.
        Käsittääkseni tietokanta on BMW:n ylläpitämä ja toimii kaikkialla maailmassa.

Itse kävin syksyllä marmorilla VIN numeron kanssa kyselemässä ennen kuin tein ostopäätöksen autosta
        F30 320xia
        Ex E90 325da
        Ex E90 320da
        Ex E46 330D

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡