Airbagin varoitusvalo syttyi, kun käynnistin auton (E90 325iA -05 74tkm). Se oli seissyt päivän työpaikan viileässä parkkihallissa (about +13C). Annoin hetken käydä ja ihmettelin. Sammutin koneen ja jäin sähköt päällä sitä lisää ihmettelemään. En voi varmaksi sanoa, mutta ihan kuin olisin haistanut jotain pientä käryä. Olen nimittäin saanut haistaa/maistaa airbagia oikeastikin, eri autosta tosin.
Sammutin sitten auton ja menin katselemaan, ettei kukaan ole pamauttanut keulaan tms. ja odottelin hetken. Uudestaan käynnistettäessä ei valoa tullut ja -> check ok. Pari starttia olen vielä sen jälkeen joutunut ottamaan eikä varoituksia ole tullut.
Onko syytä olla huolissaan kuinka paljon? Onko joku tyyppivika liitoksissa tai ohjausyksikössä tms.?:think
Sammutin sitten auton ja menin katselemaan, ettei kukaan ole pamauttanut keulaan tms. ja odottelin hetken. Uudestaan käynnistettäessä ei valoa tullut ja -> check ok. Pari starttia olen vielä sen jälkeen joutunut ottamaan eikä varoituksia ole tullut.
Onko syytä olla huolissaan kuinka paljon? Onko joku tyyppivika liitoksissa tai ohjausyksikössä tms.?:think