Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pakokaasupäästöt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sellumies
    Bimmer Rookie
    • Feb 2017
    • 38
    • Kotka

    Pakokaasupäästöt

    Katsastuksessa hylätty CO% päästöjen takia, 0,36 oli raja arvo 0,2. Ei saanut arvoja alle rajan, tulpat ja ilmansuodatin vaihdettu N46B20 moottori. HC ppm myös koholla71. Mistähän lähtisi ratkomaan ongelmaa, kuitenkin kohtuu kuluilla. Vuosi sitten oli hilkuilla etttä sai rajan alle. Onko katti jo entinen? Öljykorkin avatessa tulee puhallusta normaalia enemmän.
  • jaskap
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2010
    • 482
    • Finland Rovaniemi

    #2
    Ihan kuin kävisi rikkaalla. Ennen kattia tutkisin lambda- anturin ja ecun lämpöanturin.
    Ohipuhallus ei tietysti kuulosta hyvältä.
    e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
    e32 750 iA -88 DoubleSex.
    Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.

    Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
    e32 735 1/18
    e34 M5 1/18
    e24 635 Csi 1/18
    e9 3.0 CSi 1/18
    e31 850 Csi

    Comment

    • john deer
      BTCF Member
      • Aug 2004
      • 108
      • Virrat/Tampere

      #3
      Mikä oli lambda-arvo? Oma N52 pomppasi eilen katsastuksessa samasta CO%-arvosta. Mulla oli L-arvo alle yhden, eli viittaisi rikkaaseen.

      Comment

      • john deer
        BTCF Member
        • Aug 2004
        • 108
        • Virrat/Tampere

        #4
        N52 meni läpi päästöistä, kun tehtiin moottorin sisäpesu ja öljynvaihto sekä suodattimet.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎