Schmiedmannin mukaan hammastangossa on paha välys. Vaihtoosia ei vain tunnu löytyvän mistään joten yksi vaihtoehto olisi vaihtaa normaaliin hammastankoon ilman aktiiviohjausta. Samassa menisi uusiksi ohjaustehostin, nestesäiliö ja letkut. Tämän jälkeen koodaus. Tuleeko muuta mieleen?
Uusi aktiiviohjausvaihde maksaa lähemmäs 4000€ joka ei mielestäni tämänikäiseen autoon ole järkevää. Euroopassa muutama firma korjailee näitä mutta ainakaan suomalaiset kumppanit eivät tarjoa palvelua jossa voisivat lähettää osan korjattavaksi. Tiedustelin asiaa suoraan Era Beneluxilta sekä heidän mainitsemiltaan kumppaneilta.
Luin vielä että ainakin useampi 135i omistaja on vaihtanut M3 hammastangon onnistuneesti suoraan tilalle. M3 tangossa olisi myös servomoottori kuten aktiiviohjauksessa. Saisikohan sen toimimaan suoraan kuten aktiiviohjaus toimii hitaassa vauhdissa eli tehostaa enemmän?
Uusi aktiiviohjausvaihde maksaa lähemmäs 4000€ joka ei mielestäni tämänikäiseen autoon ole järkevää. Euroopassa muutama firma korjailee näitä mutta ainakaan suomalaiset kumppanit eivät tarjoa palvelua jossa voisivat lähettää osan korjattavaksi. Tiedustelin asiaa suoraan Era Beneluxilta sekä heidän mainitsemiltaan kumppaneilta.
Luin vielä että ainakin useampi 135i omistaja on vaihtanut M3 hammastangon onnistuneesti suoraan tilalle. M3 tangossa olisi myös servomoottori kuten aktiiviohjauksessa. Saisikohan sen toimimaan suoraan kuten aktiiviohjaus toimii hitaassa vauhdissa eli tehostaa enemmän?
Comment