Elikäs.
Ajosta pihaan, ei ongelmia. Myöhemmin piti lähteä hoitamaan asioita niin ovet eivät aukea kaukosäädöllä, vain kuskin ovi metallisella avaimella. Autossa ei missään yhtään virtaa. Keulasta mitattuna virtaa akussa. Hansikaslokeron sulakeboksissa ei palaneita sulakkeita (ja edelleen auto on täysin kuollut) eikä rasia heilu ja mitä nyt johtoja ravistelin ei eroa. Sisäkautta kömmitty konttiin ja vapautussalvasta kontti auki. Akussa virtaa ja se IBS liitin näytti hyvältä sekä heiluttelemalla sitä ja johtoj ei eroa. Mahdollisesti maapiuha poikki? Onko se näissä LCI E91 auton alla, konehuoneessa vai jossain muualla? Nopealla googlauksessa jengillä ollut ongelmia juurikin päävirrassa joka tulee sulakerasiaan hansikaslokeroon ja BMW:llä ollut jokin takaisin kutsukin? jossain vaiheessa. Ei kenelläkään sattuisi olemaan kuvaa, mikä noista johdoista tuolla lokerikossa se olisi tai muuten ideaa mitä katsoa. Kiitos.
Ajosta pihaan, ei ongelmia. Myöhemmin piti lähteä hoitamaan asioita niin ovet eivät aukea kaukosäädöllä, vain kuskin ovi metallisella avaimella. Autossa ei missään yhtään virtaa. Keulasta mitattuna virtaa akussa. Hansikaslokeron sulakeboksissa ei palaneita sulakkeita (ja edelleen auto on täysin kuollut) eikä rasia heilu ja mitä nyt johtoja ravistelin ei eroa. Sisäkautta kömmitty konttiin ja vapautussalvasta kontti auki. Akussa virtaa ja se IBS liitin näytti hyvältä sekä heiluttelemalla sitä ja johtoj ei eroa. Mahdollisesti maapiuha poikki? Onko se näissä LCI E91 auton alla, konehuoneessa vai jossain muualla? Nopealla googlauksessa jengillä ollut ongelmia juurikin päävirrassa joka tulee sulakerasiaan hansikaslokeroon ja BMW:llä ollut jokin takaisin kutsukin? jossain vaiheessa. Ei kenelläkään sattuisi olemaan kuvaa, mikä noista johdoista tuolla lokerikossa se olisi tai muuten ideaa mitä katsoa. Kiitos.
Comment