Kyseessä palovikanen auto, johon vaihdettu kloonattu ecu ja johtosarja. Startti pyörittää konetta, mutta kone ainoastaan "hörähtää" eikä jää käyntiin. Vielä muutama päivä sitten auto kävi tyhjäkäyntiä ja sammui hetken kuluttua antaen samat vikakoodit. Polttoainepumppu toimii ja polttoainetta tulee korkeapainepumpulle asti, mutta korkeapainepumpun määränsäädin ohjaa kaiken polttoaineen takaisin paluuseen (tarkistettu paluuletku irti). Suuttimien eikä rail tukin paluusta ei tule juurikaan polttoainetta pihalle. Vikakoodit tulee joka sylinterin suuttimelta:
Injector, cylinder activation (47c7 47b7 47A7 4797 4787 4767) sekä
4B0A pre-feed pressure sensor, signal ja
4b90 rail pressure monitoring at engine start
Ews sync on jo tehty
Suuttimet vaihdettu
Rail paineensäädin vaidettu
Rail paineanturi vaihdettu
Sekä korkeapainepumpun perässä oleva määränsäädin testattu ja todettu toimivaksi.
Ecun virransyötöt tarkistettu.
Injector, cylinder activation (47c7 47b7 47A7 4797 4787 4767) sekä
4B0A pre-feed pressure sensor, signal ja
4b90 rail pressure monitoring at engine start
Ews sync on jo tehty
Suuttimet vaihdettu
Rail paineensäädin vaidettu
Rail paineanturi vaihdettu
Sekä korkeapainepumpun perässä oleva määränsäädin testattu ja todettu toimivaksi.
Ecun virransyötöt tarkistettu.